Kirjoittaja Aihe: mopotekniikkaa yms  (Luettu 2871 kertaa)

Ikkala

  • Viestejä: 1 823
  • Seinäjoki / Alavus
mopotekniikkaa yms
« : Marraskuu 27, 2013, 10:06:14 ap »
HD FLSTC -09, BMW R1200RT-14, Honda CB1000R-12 , pannonia T1 250 -62, Kawasaki KMX 125

Camn

  • Viestejä: 2 583
Vs: mopotekniikkaa yms
« Vastaus #1 : Marraskuu 27, 2013, 20:57:38 ip »
Täältä puolestaan näyttäisi löytyvän niitä nokka-akseleita, joita ei ole mistään saatavilla.

http://www.msd.it/guzzi.htm

Jossain Mandellon suunnalla.
V11 - it defines you.

motomatti

  • Viestejä: 13 490
Vs: mopotekniikkaa yms
« Vastaus #2 : Marraskuu 27, 2013, 21:10:23 ip »
Katselin hinnastoa. ECUja varsin kohtuullisiin hintoihin. Myös vanhempiin moottorinohjauksiin lastuja eli epromeja jos himoitsee lisäpolleja.
http://www.msd.it/ecomm/categorie.asp?l=15

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: mopotekniikkaa yms
« Vastaus #3 : Marraskuu 27, 2013, 22:03:41 ip »
Ei auennut tolla matin linkillä, mutta sivulta avattuna löytyi listino prezzi. 309 € Jackalin rasia ja 750 € jollain ohjelmalla..?
Ei toiminut kääntäjä kännyllä.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Camn

  • Viestejä: 2 583
Vs: mopotekniikkaa yms
« Vastaus #4 : Marraskuu 27, 2013, 22:22:41 ip »
Lainaus
Jackalin rasia
Mutta eikös kaikki ecut 15M alkaen kannata optimoida GuzziDiag -työkaluilla?  Sitten jos on vanhempi pyöräkanta kyseessä, eikä ole vehkeitä polttaa dataa epromille (jos on välineet lukea/polttaa epromeja, TunerPro:lla voi kyllä karttoja muokata), voi koettaa mahdollisesti valmista pakettia? MGS-01:ssä oli jo 15M ecu vaikka Daytona RS meni vielä 16M -eculla. Siksi näppärimmät ovat kertoneet vaihtaneensah V11 johtosarjan ja 15M ecun esim. Daytonaan.
V11 - it defines you.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: mopotekniikkaa yms
« Vastaus #5 : Marraskuu 27, 2013, 22:59:57 ip »
Niin siis itse katsoin vain katalogista Jackalin kohdalta. En käyttänyt kääntäjää, niin en tiedä mitä siinä loppupeleissä edes myydään.
Hyvä pyörä, parempi mieli.