Gruppo MOTO GUZZI Finlandia Foorum
Tervetuloa,
Vieras
. Ole hyvä ja
kirjaudu
tai
rekisteröidy
.
1 tunti
1 päivä
1 viikko
1 kuukausi
Ikuisesti
Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Uutiset:
KERHON PÄÄSIVU:
https://www.guzziclub.fi
Etusivu
Ohjeet
Kirjaudu
Rekisteröidy
»
Yleinen keskustelu
»
Asiaa ja asian vierestä
»
Racer V7
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
Kirjoittaja
Aihe: Racer V7 (Luettu 6366 kertaa)
vepu
Racer V7
«
:
Lokakuu 29, 2013, 15:14:32 ip »
Moi
Olen fooruminne uusi jäsen. Olen vakavasti sairas: Dg:Guzzikuume / Syy: Racer v7
Tahtoisin em. itselleni. MG:ta en ole aiemmin omistanut vaikkakin isän Guzzeilla joskus olen tyyppejä ottanut. Muita mopoja ollut siitä kun kortin sain ja nykyinenkin vierellä kulkenut yli 20 vuotta välillä sivuvaunulla ja välillä sinkkuna.
Ongelmaksi muodostunut nyt ettei em. RV7 ole voinut oikein missään edes koeajaa. Mitä olen näitä markkinoita seurannut niin käytettynäkään ei ole vastaan tullut. En ole pyörää edes livenä nähnyt. Niin hyvin ei mullakaan mene että tilaisin mopon sitä ajamatta. Jo edesmennyt merkin edustaja sen minulle varmaan saisi kevääksi alle jos sellaisen "säkissä ostaisin".
Onko kenelläkään lähellä Espoota asuvalla pyörää tallissa että voisi edes käydä pyörään tutustumassa?
Kirjattu
vepu
Vs: Racer V7
«
Vastaus #1 :
Marraskuu 03, 2013, 13:04:45 ip »
Niin no. Olishan tuolla Yeovil:ssa yksi mitä vois käydä pahimpaan kuumeeseen hiplaamassa
http://www.ebay.co.uk/itm/Moto-Guzzi-V7-CAFE-RACER-/271033538490?
Kirjattu
Aapo
«
Vastaus #2 :
Marraskuu 03, 2013, 13:18:18 ip »
Käy kokeilemassa V7 Specialia tai Stonea. Ne ovat teknisesti samoja pyöriä, Racerissa on jalkatapit taaempana ja matalampi tanko. Myös pikku-Breva on tuntumaltaan hyvin lähellä ja niitä on enemmän tarjolla.
Kirjattu
vepu
«
Vastaus #3 :
Marraskuu 03, 2013, 13:59:03 ip »
Jep. Vantaalla oliskin yksi breva liikkeessä. Yksi teemoistani on juurikin tämä "ajogeometria" / ergonomia mikä kiinnostaa ehkäpä eniten, eli suomeksi: kestääkö vanhan ranteet Cafe Racerin omituisuuksia
Esim. toi Riumpin Thruxton malli on minun mielestä lähellä ainakin paperilla noita samoja linjoja. Riumppia ajaneena ainakin mulla tuli tunne että pitää ajaa jokseenkin kovaa että tuuli keventää sen verran että on kivaa. No tietysti se että mikä on kivaa kellekin on suhtellista. Itse ajannu jalat edellä lähes aina mutta se taas tuntuu mulle sopivan oikein kivasti. Rumpin käsiteltävyys ainakin antanut mulle huonon fiiliksen matalissa nopeuksissa. Tietysti kaikkeen tottuu ja tyyli edellä olen aina mennyt ja sen takia varmaan tuohon Raaceriinkin olen silmäni iskenyt. Toinen merkittävä seikka on tietysti että tykkään MG:n mojosta muutenkin ja kun autonakin ollu Alfa niin pitäähän se italialainen kesälläkin alla olla. Vai mitä
Kirjattu
Aapo
«
Vastaus #4 :
Marraskuu 03, 2013, 17:58:49 ip »
Tossa mun mielestä hyvinkin objektiivinen testi englanniksi:
http://ultimatemotorcycling.com/2013-moto-guzzi-v7-racer-review/
Kirjattu
vepu
«
Vastaus #5 :
Marraskuu 20, 2013, 17:12:10 ip »
"Make no mistake about it – the V7 Racer is no racer" Niin no....eikä margariini voita
Mutta joo, hyvin kirjoitettu ja aika paljon samaa kirjoitusta tästä mallista on enemmänkin tuolla inter-/ outerwebissa
Kirjattu
vepu
«
Vastaus #6 :
Kesäkuu 16, 2014, 18:13:49 ip »
Ei muuten tauti lähtenyt niin ajoin torstaina saksasta itselleni mopon
Kirjattu
Kimmo Saarelainen
Administrator
«
Vastaus #7 :
Kesäkuu 16, 2014, 18:40:35 ip »
Onnittelu uuden pyörän johdosta!
Joko olet ehtinyt liittymään kerhomme?
Tervetuloa mukaan, jos et ole vielä sitä tehnyt!
t. Kimmo / Gruppon pj
Kirjattu
Rider for California Touring 1400 & V85TT Travel
TunturiTT
«
Vastaus #8 :
Kesäkuu 16, 2014, 21:09:22 ip »
Onnittelut! Ajoitko koko matkan? Tuli ainakin koeajettu.
Kirjattu
Hyvä pyörä, parempi mieli.
Jukka Laine
Administrator
Kotirintamamotoristi
«
Vastaus #9 :
Kesäkuu 17, 2014, 07:16:40 ap »
Tyylikästä! Onnea uutukaisen johdosta.
Kirjattu
Jukka Tuusulasta, Sport 1200.
Verestä Hyviä Muistoja!
Veriryhmä Gruppo MOTO GUZZI.
Camn
«
Vastaus #10 :
Kesäkuu 17, 2014, 12:10:15 ip »
"Tavallisesti asioista perillä olevat lähteet" taas spekuloivat Wildguzzi -palstalla että Norge uudistetaan täysin ja V7 saa 950 cc moottorin... (olikos tämä Rosso Puron vai kenen tekele, en muista)
Kirjattu
V11 - it defines you.
TunturiTT
«
Vastaus #11 :
Kesäkuu 17, 2014, 14:55:08 ip »
Tuota spekulaatiota on ollut ilmoilla siitä asti, kun Guzzi ilmoitti V7:n olevan tulossa..
Kirjattu
Hyvä pyörä, parempi mieli.
vepu
«
Vastaus #12 :
Kesäkuu 17, 2014, 18:13:48 ip »
Kiitos kovasti. Nyt on kerhoonkin liitytty. Ainakin suojeluraha on maksettu.
Ajoin koko matkan. Kiitos kuuluu suomen ahtaajille ja heidän yhden päivän lakolleen. Lautta ei päässy suomesta tulemaan ollenkaan Travemundeen joten sellainen trippi tuli sitten tehtyä. Koko homma kotoa kotiin kahessa päivässä. Välillä vähän kovampaakin tuli ajettua. Siinä rapsakassa 1500 kilsassa kyllä tulee uuden mopon ominaisuudet liiankin tutuksi. Välillä keskellä yötä ja myrskyssä jossain keskellä ruotsia vitutti vähän normaalia enemmän.
Kirjattu
Tulostusversio
Sivuja: [
1
]
« edellinen
seuraava »
»
Yleinen keskustelu
»
Asiaa ja asian vierestä