Tosiaan Grison oloinen pyörä. BMW myynee maineellaan ja laadullaan hyvin?
1170 cm³, 110 hv, putkirunko, 222 kg: BMW boxeri-ilmajäähy, 2014 (R nine T).
992 cm³, 102 hv, putkirunko, 223 kg: Guzzin V2 ilmajäähy 16 vuotta sitten (Daytona RS).
Kun Guzzin "syömähampaat" menevät tätä nykyä käsittääkseni järjestyksessä: Cali-Stelvio-V7 mallit, ja matkamallikin tarvitaan (Norge), karsittaneen vähiten myyviä malleja. 1200Sport meni ensimmäisenä, katseet kääntyvät seuraavaksi Grisoon. Jutussa mainittiin myös että suuri pyörä (Cali) on aina kannattavin, halvat V7 mallit eivät ole liiketaloudellisesti niin kiinnostavia mutta myydyissä kappalemäärissä taas huipulla). Onneksi Torresan ("Responsabile Comunicazione Moto Guzzi") on vain markkinamies, päätökset tehdään muualla. Mutta Noalessa osataan suunnitella ja Mandellossa kasata kyllä sporttisempia pyöriä...