Ei oo koolla väliä normaaliajossa, kunhan ei ristikudosrenkaita alle pistä. Paistopäivä ratkaisee so ettei oo yli kymmentä vuotta maannu varastossa. Parin kiekan jälkeen rataolosuhteissa lämpenee siihen kuntoon, että amatöörejä hirvittää ja sitten se on kohta kulunut loppuun. Jatkan tähän vielä, että renkaitten olisi hyvä olla samaa sarjaa, koska ne on rengastehtaalla kehitetty parina. Pito ym ominaisuudet ovat keskenään tasapainossa. Varmalla pohjalla ollaan, jos käyttää alkuperäisen kokoisia vaikka olisivatkin eri merkkiä kuin ensiasennusrenkaat. Ensiasennusrenkaitten valmistajat on varmaakin valittu tarjouskilpailun perusteella. Mielestäni ei tarvitse tässä tapauksessa alkaa vaihtamaan ennen aikojaan, jos pintaa vielä on paljon jäljellä. Tod näk on käynyt niin, että rengasliikkeen hyllyssä ei ole ollut orkkiskokoista kumia ja on laitettu sellainen, mikä on sattunut olemaan ettei ajot keskeydy moisen pikkuseikan takia.