Onko nämä irtoletkut miten isoja? Yleensä taitaa olla suljettuja huohotusjärjestelmiä, kansista menee letkut runkoon (isolohkossa) ja sieltä ilmanputsariin. Jostain päin sitten menee öljyn paluuletku koneeseen. Pikkuilohkossa rungossa ylhäällä on öljynerotinpurkki, jonne huohotusletkut menevät, sieltä putki ilmanputsariin ja letku öljypohjaan.
Kun siirrytään erillisiin vapaavirtausputsareihin, loppuu järjestelmästä imu ja öljy pyrkii ulos moottorista. Ainakin jos ajetaan reippaammin. Isolohkoon kannattanee rakennella isohko huohotinkannu, josta öljynpaluu moottoriin ja koettaa järjestää useammalla putkella moottorin huohotus sinne purkkiin.
Veikkaan kirkkaan letkun olevan ylivuodon letku.
Pysyy pelkillä kumeilla. Pipercrossilla on vaahtomuovifiltterit, jotka vedetään nippusiteellä kaasarin kiihdytyssuppiloon. Ei paina käytännössä mitään, jos paino pelottaa.