Hmmmm.. Mikäköhän sun Lariolla on vikana? Itse otin talvella (muistanette) kokonaan sen ilmanputsarikotelon pois. Jätin runkoon, sinne tankin alle, sen huohottimen öljynkeruupurkin, josta lähtee paluuletku ö-pohjaan. Se huohotinputki, mikä ennen kiinnittyi ilmanpuhdistinkotelon kanteen, on nyt vapaana siinä samassa paikassa. Laiskuuttani en siihen heti asennellut letkua alas päin. Siinä se siis huohottaa vaahtomuovifilttereiden yläpuolella, niiden väliin. Kone/laatikko ei edes likaannu putken suun alapuolelta. Ilmanputsareiden kautta hönkä ei taatusti kokonaan koneeseen mene. Koneen kunto lienee oivallinen, sillä se ei edes syö öljyä, joten huohotin on ainakin auki (tukossa ollessaan öljy kyllä hukkuisi pannusta).
Öljynä käyän Shellin traktoriöljyä (tarkastan speksit veljeltä huomenna), ja se kyllä toimii pannussa mainiosti. Jäähdytintä tosin saattaisi kaivata helteillä..
välihuomautus: Vaahtomuovifilsut ovat mainio keksintö; uljaista pakoäänistä huolimatta, kaverini kehui niiskuttavia ja korisevia imuääniä kiihdyttäessä. Hän siis seisoi pyörän takana, kun itse pakenin maisemaan :O PiperCross is all you need, beside your Guzzi.