Farmarimersu vm. 2002, 2,7 cdi, ajettu juurikin tuo 300000. Moottoripyörämessuille ja takas, n. 400 km, satasta suurimman osan matkaa moottoritiellä ja sitten hesassa kaupunkipyörittelyä ja pari eksymistä. Keskikulutus 5.4 litraa/100km. Ei paha. Maantiellä tosi mukava ja kyllä teho itselle riittää. Hyvä työjuhta. Vähän liiankin kevyt ohjaus, mutta kääntösäde todella pieni. Iso auto kyseessä. Kun ajoin parkkihalliin, ei etuikkuna enää suostunut menemään kiinni. Aikas painimisella sain sen ylös paluumatkaksi. Ihmettelen, miksei sähkökäyttöisten ikkunoiden toiminnan varmistuksena ole minkäänlaista manuaalista mekanismia. Elektroniikkaongelmia ollut paljon ja tuo ruostuminen on tunnettua. Vajaat 2000 euroa meni, että sain katsastettua, suurinpiirtein se, mikä auton arvo on. Toki osittain normikulumaa. Neljäs mersu putkeen, joten kyllä merkki puhuttelee. Ihme vaikutus tuolla etupellin tähtäimellä. Tässäpä muutama huomioni kysyjälle.
Messumatkan olisi voinut väliin jättää. Tuntui siltä kuin olisi nähnyt suurinpiirtein kaiken ennenkin. Kromin kiiltoa. Uutuuksia, joihin ei itselle olisi koskaan varaa. Makuasioita: matkaendurot taimitämonikäyttöpyöriänenytovatkaan järjestään tajuttoman kökön näköisiä, bmw etunenässä, amerikan ihmeet jotenkin liioteltuja, japsit tusinaa, muutama retro triumppi miellytti ja guzzit kauniita, mutta osasto taisi olla melko lailla sama kuin viime vuonna. Klassikkoenskat ja vanhat kilpurit miellyttivät, mutta rakennellut ja ylityöstetyt vehkeet eivät. Vedin kuivat.. tyypit Grisolla ihan vaan fiilistelymielessä. Sen olisin voinut kyllä toteuttaa täällä kotonakin. Puolisen tuntia seurasin koeajoja, muttei siinä ajassa kukaan ajanut guzzeja. Jotain uutta toki koin; kolmen euron pienen kahvin.