Auton korjausta osa xy.
Vaihdoin omaan autoon flektin anturin. Ko anturi törröttää jäähdyttimen päätysäiliössä. Tietenkään kantaan ei käynyt kiintoavain ja hylsy oli liian lyhyt. Sorvissa hylsy poikki ja putki hitsaten väliin. Avain ei sitten mahtunut muualta, kuin irroitetun akun paikalta. Homma ok ja pitäisi nyt rokata.
Jännä juttu muuten oli se, että anturi oli jostain syystä tiivistetty siihen muoviseen syylärin päähän kuparirikalla?!?? Kyseisen rikan tiivistysominaisuudet kuitenkin perustuvat materiaalin puristumiseen. Eihän parikymmenmillistä kierrettä saa muoviin niin kovaksi, että kupari rutistuisi. Numeron perusteella osa oli alkuperäinen. No, laitoin uuden anturin alle saman, vahingoittumattoman aluslevyn. Ehkä mennee auton lopun iän.