Ottamatta edellisen linkin asiaan kantaa, ihan yleisellä tasolla: ei taida ihan olla sopivaa julkaista noita nimiä tai rekisteritunnuksia?
Lisää off-topic asiaa:
Kun melko usein ajelen perjantai-iltoina jostain kauempaa kotiin päin, huomaa hyvin milloin nuoret tulevat liikenteeseen mukaan. Tuossa 21:00-00:00 välillä sattuu melko usein että kun ajan vakionopeussäädin päällä, tulee hissukseen ohitettua joku auto. Jos eivät ala ohituksen aikana kiihdyttämään (tänään sattui viimeksi), sitten kaahaavat kohta ohi, jäädäkseen taas kohta jalkoihin. Jolloin minä taas sillä samalla nopeudella, jolla olen tullut esim. jo edelliset 300 km, vakkari päällä, menen hissukseen ohi. Taas sama peli jatkuu... Joskus jäävät roikkumaan puskuriin. Kerran kokeilin nostaa yhden vakkaripykälän nopeutta kilometrin välein tässä tilanteessa. Siis n.3 km/h per kilometri lisää vauhtia. Kymmenen kilsan päästä olivat vielä kiinni puskurissa vaikka nopeus oli noussut (hitaasti) jo 30 km/h. Siinä oli meikäläisen raja, korttia en halua menettää. Mutta tulipa kokeiltua, kun oli hyvä keli ja vähän liikennettä. Sitten kaarsin huoltsikalle että pääsin asiasta eroon.
Onneksi en ole Facebookissa. Ties kuinka moni on minut manannut julkisesti vaikka kuinka... Joskus tulee lähdettyä ohi niin että kesken ohituksen tulee joku yllättävä tilanne, siellä onkin rekka vielä edessä tms. Sitten pitää päästä riviin takaisin, vaikka kukaan ei halua päästää. Seuraa valojen välkyttelyä ja perässä roikkumista (no, kyllähän se "road rage" meinaa omallakin kohdalla joskus vaivata). Eivät ymmärrä (Tuntemattoman Riitaojan kuollessaan lausumia sanoja lainatakseni) että "älkää, älkää, en minä mitään pahaa". Autonkaan ratissa en varmaan ole kummonenkaan taitaja. Kun on kilometrit vasta toisella miljoonalla, ei ehkä ymmärrä keskittyä aina asiaan riittävästi. Mutta usein jarruttelen tai annan muuten tilaa ohittavalle (ehkä vähän kadehdin, että "tollakin on piikissä ja lompakossa varaa ottaa sakkoja"...). Rattijuoppoepäilystä kyllä heti ilmoittaisin.