Kirjoittaja Aihe: totaalisen off-topic -ketju  (Luettu 655007 kertaa)

TunturiTT

Vs: totaalisen off-topic -ketju
« Vastaus #255 : Maaliskuu 17, 2014, 08:37:37 ap »
Veljen -07 tai -08 Mersussa on myös takajarrusatula yhtä puuta. Kuitenkin vuosi sitten katsastuksessa kelpasi..
Hyvä pyörä, parempi mieli.

TunturiTT

« Vastaus #256 : Maaliskuu 20, 2014, 09:59:25 ap »
Huh!
Yhdeksän kuukauden kuivan kauden jälkeen työt kutsuvat! Lomautettuna olo on sinällään mukavaa; ei pahemmin kiirettä ja aikataulua, ei niskaan hönkiviä esimiehiä jne. Aikaa olisi harrastaa, mutta rahaa ei yhtään. Kotona on kiva olla.
No, työt alkoivat suht leppoisasti eilen. Asiakas kutsui lounaspalaveriin omiin tiloihinsa. Palaveri pulkkaan ja toimistolle tekemään matkalasku ja hoitamaan paperihommat. Matkalaskuoikeudet olivat vanhentuneet pitkän loman takia ja vastuuhenkilö oli jo karannut kotiin. Ei siis matkalaskua. Juttelua kavereiden kanssa ja itsekin suuntasin kotiin.
Tänään sitten reippaana työpaikalle, jotta voisi aloittaa eilen sovitut hommat. Joop.. Asiakkaan vastuuhenkilö on kipeänä ja en saa materiaalia työhön ennen perjantaita. No, onneksi tällainen kepeämpi laskeutuminen työelämään  ;D

Marko

« Vastaus #257 : Maaliskuu 20, 2014, 12:30:49 ip »
Onnea töistä!

Vaikka tämä joskus jurppii, niin näinä aikoina saa kuitenkin olla onnellinen, että on työpaikka. Kaikilla ei ole.

Kävinpä juuri sushi-lounaalla. Oli hyvää. Pääsiäinen lähestyy, jolloin olisi 3 viikkoa lomaa! En ole vielä päättänyt mitä teen. Meniskö mökille vai lähtiskö moottoripyörällä ulkomaille.

motomatti

« Vastaus #258 : Maaliskuu 20, 2014, 12:41:35 ip »
Työn iloa!

Mutta muuten on hiljaista. Taitaa olla melkoisen lämpösidonnaista tämä keskustelu kuten pyörällä ajokin.
Kyllä taas aurikoisina päivinä, kun lämpötila ylittää 20 astetta, puhelin soi kun kysellään kaikenlaista venttiilinvälyksistä, oljyistä ja rengaspaineista. Kuten täällä foorumissakin.
Nyt kun on hanki maassa ja järvi on jäässä niin olisi aikaa paneutuakin noihin pikkuvaivoihin mutta asiat kaatuvat päälle pääsiäisen tietämin jos vain on edes kohtuullisen lämmintä.
Itse arvelin ryhtyväni moottoripyöräilyyn vasta Vapun aikoihin jos ei sada....

Guzzr

« Vastaus #259 : Maaliskuu 20, 2014, 20:03:26 ip »
Aika KYLMÄÄ viime aamuna. Miinus 14 -pakkasasteita - ei mp-sää. (Mutta joka päivä mp-asioita päässä (( olen nähnyt 3-sylinterinen)).
Tänäänkin työ sisätiloissa.

melissia

« Vastaus #260 : Maaliskuu 30, 2014, 00:11:24 ap »
Näin yövuoron alkuvaiheessa tuli mieleen konjakki... Ei toki työmaalla oteta mutta illalla laitetaaan sisäinen kello kohdilleen Braastad XO:lla tai Claude Chatelier VSOP:llä. Onko palstalaisilla mielessä muita "suunmukaisia" konjakkeja? Makuasioita nämäkin!

BMW

« Vastaus #261 : Maaliskuu 30, 2014, 11:56:28 ap »
Kun mun mielestä kaikki konjakit maistuu kamfertille ja jos niillä kännin ottaa niin tulee saa..nan kipeeks.

Hajakenttä

« Vastaus #262 : Maaliskuu 30, 2014, 12:24:01 ip »
Meukow V.S. on aika pehmeä ja "lahee". Monnet V.S. on hedelmäinen ja ihan kelvollinen, vaikka kohtuuhintainen. Moni kalliimpi häviää laadussa. Noilla kummallakaan ei maistu sprii vähääkään. Se on minusta yksi hyvän laadun mitta.

Joo... makuasiota.
Sentire la forza!
Terv: Timo

motomatti

« Vastaus #263 : Maaliskuu 30, 2014, 13:03:11 ip »
Alkoholijuomista suunmukaisimpia ovat konjakit. Sopivat mulle. On niissäkin sellaisia merkkejä ja laatuja joista en perusta mutta tuossa aiemmin vilahti jo muutamia asiallisia merkkejä ja laatuja.
Se seuraavan päivän kipeyskin on suhteellista. Johtunee ravintoaineiden nauttimisen puutteesta. Venäläisillä on siihen oikea systeemi: zakuskaa eli pientä suupalaa nautitaan samalla koko ajan kun röpötellään. En toki halua ketään ohjata "alalle". Mutta lienette jo kaikki aikuisia jat tiedätte mikä pätee itseen.

Kuolematon on kaverini suusta päässyt lause näin ajokautta ja kokoontumisajoja odotellessa: tulispa pian kesä että pääsisi moottoripyörällä ryyppäämään!
Siitä on reilut 25 vuotta kun tuon lauseen kuulin ja periaatteestaan hän on pitänyt kiinni ainakin tähän asti. Kokoontumisajon jälkeen sunnunataiaamuana hänellä on ensimmäisenä kamat pakattuna ja tekemässä lähtöä. Eikä alkometrin viisari värähdäkään. Maksa ja munuaiset edelleen kunnossa.

Kaksi kertaa olen kokoontumisajon portilta omatoimisesti kääntynyt takaisin kotia tai uusia seikkailuja kohden: Kerran Lappäjärveltä kun olin jo kirjautumassa osallistujaksi kokoontumiseen niin järkkärien edustaja katseli pyörääni ja sanoi että kannattaisi hankkia ensiksi oikea moottoripyörä ennen kuin tulee tänne ilmoittautumaan.
Toinen kerta oli kun asianmukaisilla eväillä varustautuneena pyrin kokoontumiseen jossa jo portilla luki että koko leirintäalue on anniskelualuetta ja ominen alkoholijuomien tuonti on alueelle kielletty.

LeCa

« Vastaus #264 : Maaliskuu 30, 2014, 20:07:44 ip »
Eräs motoristikaverini kuvaili aikanaan Pystymettä-rallia ja sen eroa kesäkokoontumisiin aika lyhyesti. "Siellä juodaan viinaa sähkölampun valossa".   ;D

TunturiTT

« Vastaus #265 : Maaliskuu 30, 2014, 20:46:05 ip »
Kyllä konjakkikin kuuluu mun baarikaappiin. Enemmin viskit. Niitä onkin sitten parikymmentä sorttia. Niissä olen halpa deitti, kun mun suuhun sopii parhaiten skottilaiset ja kanadalaiset sekoiteviskit.

Breeze

« Vastaus #266 : Maaliskuu 31, 2014, 09:10:13 ap »
Kevätsiivouksen yhteydessä löytyi pahvilaatikosta pullo konjamiiniä ja kirkasta.
Asiaa pohdittuani päädyin siihen, että ne on tuotu Saksasta vuonna 1994.
Taidan edelleen jatkaa hyväksi havaitulla olut-linjalla...
Tämäkin vielä! ! !

Marko

« Vastaus #267 : Maaliskuu 31, 2014, 12:55:32 ip »
Ota ne Italo- ja/tai Guzzi-ralliin mukaan, kyllä ne sielä kelpaa nuotion ääressä.  ;D

TimoEv

• Porukassa mukana - pyynnöistä huolimatta!
« Vastaus #268 : Huhtikuu 01, 2014, 07:23:15 ap »
Luumäen Guzzi-rallissa piti erikseen tyrkyttää juotavaa muille. Kun en olisi viitsinyt puolityhjää lekkeriä kotiinkaan raahata.
Vaan oli siinä hommaa saada se pullo tyhjäksi...Grillikatoksellakaan ei kukaan tohtinut...

Marko

« Vastaus #269 : Huhtikuu 13, 2014, 14:25:22 ip »
Eilen asennettu laminaatti keittiöön. Tiistaina tulee kaapit ja keskiviikkona kivitasot. Liesi odottaa jo pihalla.

Seuraavan kerran töihin toukokuun ekalla viikolla.  8)