Niin se kalvon liikehän siinä rajottuu jos se on rutussa, tyhjäkäynnillä ei jaksa liikkua mutta kun antaa kierroksia ja alipaine kasvaa niin kalvo ikäänkuin ryntää sinne toimintaan. Sen kalvon pitää liikkua/ toimia silleen tosi "herkästi" , siellähän ei ole kyse suurista voimista vaan herkkyydestä, kun alipainetta tulee lisää voimakin kasvaa jne. Suzukiin ne kalvot maksoivat 23€ kpl (x4) ja ei niin mukavat asentaa eikä säätää kaasarit synkkaan, laite missä on kaksi kaasutinta ja helposti nähtävissä olisi ollut paljon helpompi askarrella.

Kalvojen asennus ei ole voimaa vaativa, enemmänkin tarkkuutta (ainakin susukissa) yhtään ei saanut käyttää väkivaltaa, tai tuli asiaa kalvokauppaan. Kalvothan on erittäin ohutta materiaalia ( kestääkö vanhat materiaalit nyky penssiiniä?) vaikeita "voidella" asunnusta varten millään jne. Laitettiin kalvot pakastimeen (minimaalinen supistuminen,- asettuu uraansa paremmin) ja varovaisesti paikoilleen ja kansi kiinni.
Jos on ilmiselvä reikä niin saattaa olla aivan toimimaton? Tai sitten lähtee vasta tosi kovilla kierroksilla mukaan. Tässä pyörässä oli kaksi kurtussa ja kaksi aivan ok. tyhjäkäynti onnetonta ja muutenkin kaasuun reagointi viiveellistä, ei pelannut siten kun kuuluisi.
Näin me tämän ongelman päättelimme ja selvitimme, nyt pyörä ainakin toimii.