Himppasen nyrpyttää kun olen toista viikkoa pistänyt Suzuki GS450E 1982 motskaria kasaan eikä se oikein toimi vieläkään.
Oireet viittaa ilmavuotoon; jää huutamaan kierroksille, ja vain vasen sylinteri. edit: koitin 50 km/h nopeudessa nyppäistä tulpan irti toisesta ja toisesta mukista (jep, tiedän, riski rikkoa puolat tai jotain), ja oikean nyppääminen ei vaikuttanut paljoa, vasemman nyppääminen tiputti nopeuden.
Imukurkut vaihdettu pakasta vedettyihin, samoin imukurkkujen O-renkaat. Kaasarit saaneet UÄ-hoitoa sillai että pitäis riittää; kaikki suuttimet ja muut töttöröt irroitettu hoidon ajaksi.
Bensaletkussa on suodatin, mutta aika pieni.
Vasen sylinteri puristaa 7.5, oikea 9.5. Jos pistää tilkan öljyä vasempaan, puristaa sekin 9.5.
Bensat on uudet, tulpat on uudet.
Ajoin tänään kuitenkin toistasataa kilometriä maantietä ja taajamaa ja vehke kulkee mittarin mukaan ainakin rikesakkorajan + moottoritienopeuden. En tiedä, pitäisikö vielä paljon kovempaa kulkea. edit:
http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_GS450 kertoo että 160 km/h eli jotain uupuu.
Vehke lähtee hienosti käyntiin. Viileänä käy hiukka heikosti normaalia tyhjäkäyntiä, mutta lämpimänä tyydyttävästi, reilua tuhatta.
Jos jättää puputtamaan tyhjäkäyntiä, käynee joko normaalisti puputtaen tai sitten karkaa kierroksille, noin neljään tuhanteen.
Jos räppää kaasua, jää kierroksille. Jos pakottaa kierrokset alas vaihde pesässä jarruttamalla, jäävät kierrokset alas.
Vehkeessä on kai 34 millin CVT-kaasuttimet. Roiskin tänään ensin jarrujen puhdistussprayta, sitten wd40 kaikkiin paikkoihin missä arvelen alipainetta olevan. Ei vaikutusta.
On vähän ajatus hukassa, mitä tuolle enää tekisi.
Ja tosiaan ihan oikean topikin alla. Guzzi toimii OK
