Kirjoittaja Aihe: uskonvahvistusta = v11 lemans perä  (Luettu 8547 kertaa)

Guzzipeikko

  • Vieras
uskonvahvistusta = v11 lemans perä
« : Kesäkuu 18, 2006, 15:08:21 ip »

Urpo ja Turpo

  • Viestejä: 1 189
uskonvahvistusta = v11 lemans perä
« Vastaus #1 : Kesäkuu 18, 2006, 16:03:06 ip »
Osta Honra?

Ikkala

  • Viestejä: 1 823
  • Seinäjoki / Alavus
uskonvahvistusta = v11 lemans perä
« Vastaus #2 : Kesäkuu 18, 2006, 17:27:44 ip »
Ei nyt voi kun antaa surunvalittelut. Ja valaa lujaa uskoa merkkiä kohtaan. Uuret hilut perään ja menoksi, ei se (varmaankaan) toista kertaa samasta paikasta petä.... Se nyt vaan kokeilee kuinka uskollinen isäntä oikeen on....

Paluu kalivorniaan, ei olisi kun yksi nivel päänvaivana?



 

 

 

 
HD FLSTC -09, BMW R1200RT-14, Honda CB1000R-12 , pannonia T1 250 -62, Kawasaki KMX 125

MotoJussi

  • Viestejä: 965
uskonvahvistusta = v11 lemans perä
« Vastaus #3 : Kesäkuu 19, 2006, 04:26:11 ap »
Käytettyäkin osaa on olemassa; ei kaikkea tarvi uutena ostaa. En just peristä tiedä, mutta aloittaisin euroopasta purkaamojen kattelemisen.

Perän palikat eivät ole ihan ilmaisia, uutenakaan :)

Kerhomme linkkilistasta saattaa olla apua.

MotoJussi

kvlm

  • Viestejä: 377
uskonvahvistusta = v11 lemans perä
« Vastaus #4 : Kesäkuu 20, 2006, 16:23:32 ip »
onko laakeri tuusan p. -itse kauhistuneena hemputtaan ko. osaa ja lappiahan siellä oli. Huollossa väittivät että on kaikissa eli olisi normaalia? laakeri maksaa maltaita ja on hyvin erikoinen rakenne -liekö missään muualla käytössä 

Guzzipeikko

  • Vieras
uskonvahvistusta = v11 lemans perä
« Vastaus #5 : Kesäkuu 21, 2006, 08:11:18 ap »

  • Vieras
uskonvahvistusta = v11 lemans perä
« Vastaus #6 : Kesäkuu 21, 2006, 09:23:23 ap »
Osta vaikka Tukati tai Aprilli niillä on saman verran yhteitä Guzzin kanssa että kaikki on tehty Makaronilandiassa ja kaiikkiin vaihdetaan toisiovälitys parin vuoden välein. Ketjurataspaketti vaan on halvempi kuin Guzzin perä. :-)

jjp

  • Viestejä: 201
uskonvahvistusta = v11 lemans perä
« Vastaus #7 : Kesäkuu 21, 2006, 12:45:23 ip »
Urpo ja Turpo kirjoitti:
Lainaus
Osta Honra?



Minä myyn!
Nothing is impossible for the man who doesn't have to do it himself.
A. H. Weiler

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
uskonvahvistusta = v11 lemans perä
« Vastaus #8 : Kesäkuu 21, 2006, 17:04:07 ip »
Ei kai nyt sentään Hondaa? Itse olin ennen vannoutunut Hondisti, enkä muutenkaan mikään varsinainen merkkirasisti, mutta sitten tämä Mandellon kotka tuli ja vei mukanaan. Nyt huomaan katselevani Nettimoposta ja motopalstalta vain tätä "omaa" merkkiä. Myös Guukle saa yleensä haettavakseen Guzzin eri malleja. Jokin tässä merkissä kiehtoo (korjailuista ja remonteista huolimatta), en vain osaa laittaa sormea sen päälle. Liekö se sitten jonkinlainen individualismi tai vahvan historian aromi, joka tästä merkistä huokuu. Mene ja tiedä.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Guzzipeikko

  • Vieras
uskonvahvistusta = v11 lemans perä
« Vastaus #9 : Kesäkuu 27, 2006, 08:14:38 ap »

Urpo ja Turpo

  • Viestejä: 1 189
uskonvahvistusta = v11 lemans perä
« Vastaus #10 : Kesäkuu 27, 2006, 09:39:41 ap »
En minä tosissani sitä Honraa meinannu.

Guzzipeikko

  • Vieras
uskonvahvistusta = v11 lemans perä
« Vastaus #11 : Kesäkuu 27, 2006, 14:34:35 ip »
Enkai minäkään tosissani meinannut Turkissa kasattua autoa ostaman :D

Pekka

Lasse

  • Viestejä: 22
uskonvahvistusta = v11 lemans perä
« Vastaus #12 : Heinäkuu 02, 2006, 10:31:38 ap »
No vähän uskonvahvistuksen tynkää: V11 sarja on suurella tunteella ja ihan oikeasti hyvällä insinööritaidolla tehty pyörä; prätkässä on komponentteja, jotka ovat melkein parasta, mitä rahalla saa, ja Rosso Corsassa sitä ihan kirjaimellisesti. Prätkän sähköihin on käytetty lentokoneissa käytettyjä liittimiä, ilmanvastus Le Manssissa on keskimääräistä parempi, pyörän ollessa silti hyvän näköinen.

Sitten jotain tapahtuu matkalla piirustuspöydältä valmiiden pyörien varastoon. Tehdas on ollut heittopussina vuodesta-66, ja ainoa syy, miksi se on yhä pystyssä, on pakko olla tehtaalaisten harras katolisuus! Liiketoiminnan lainalaisuuksia se ei muuten olisi pystynyt välttämään, ja nurin olisi mennyt koko puulaaki.

Rahojen vähyys näkyy konepajan konekannan vanhuutena. Ei voi investoida uusiin koneisiin --> laatu kärsii --> menekki pienenee --> noidankehä on valmis.

Aprilian alla Guzzi sai pelimerkkejä, joiden satoa korjataan vasta nyt. Piaggiolle lienee Apriliaakin paremmin tuttuja nykybisneksen luonne, ja se, ettei pelkät guzzihyveet - ulkonäkö,karisma ja "cojones" - myy, jollei laatu ole kunnossa. Nykyguzzeissa laatu lieneekin kunnossa, koska "oldskuul"-guzzeja ei enää myydä.

Tää nyt vaan menee näin. Voit kuitenkin lohduttaa itseäsi sillä, että allasi on klassikko, joka mainitaan vielä 30 vuoden päästäkin. Eikä se ole vähän se.

Lohduttiko...ees yhtään?

MotoJari

  • Viestejä: 26
uskonvahvistusta = v11 lemans perä
« Vastaus #13 : Heinäkuu 02, 2006, 13:05:58 ip »
Valoisalta näytää tehtaan tilanne tällä hetkellä. Mutta jos historia taas
kerran toistaa itseään niin ongelmia on tulossa Piaggion omistuksessa(kin)


Moto Guzzi  -  going out of business since 1921   :D

Lasse

  • Viestejä: 22
uskonvahvistusta = v11 lemans perä
« Vastaus #14 : Heinäkuu 07, 2006, 12:28:22 ip »
Onneksi kerroit tarinasi, tuli itsellekin kiire saada rasvattua kardaanin nivelet :O
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 07, 2006, 13:23:00 ip kirjoittanut Lasse »