Kirjoittaja Aihe: Tonti-runko ja vaihteiston irrotus  (Luettu 2112 kertaa)

motomatti

  • Viestejä: 13 488
Tonti-runko ja vaihteiston irrotus
« : Huhtikuu 21, 2013, 13:43:45 ip »
Löytyi pdf-tiedosto jossa käsitellään lyhyesti kuinka toimia jos esimerkiksi pitää äkisti käyttää kytkin auki tai vaihtaa moottorin takapään tiiviste/kytkinakselin tiiviste: http://www.motoguzziclub.co.uk/tech/crab_frame.pdf
Valitettavasti englannin kielinen juttu mutta kuvat valaisevat asiaa.

Laitan tämän siksi että monet tuskailevat (kolme tuskailua mennä viikolla kuultu) että Guzzeissa on kauhean vaikeaa ottaa kytkin auki. Em artikkeli todistaa ettei ole.
Viimeisellä sivulla on helpottavia vinkkejä ja tietoa osista.

egon

  • Viestejä: 973
Vs: Tonti-runko ja vaihteiston irrotus
« Vastaus #1 : Huhtikuu 22, 2013, 08:05:16 ap »
Nooh. Ei tuossa kyllä tarvitse irrottaa enää kuin suunnilleen yksi pultti ja muuta pikku sälää niin voi nostaa koko moottori+laatikko paketin työpöydälle tutkittavaksi. Remontin tympein vaihe on kokoonpanossa kun kardaanin etupään spooriholkki pitää saada osumaan laatikon koiraspäähän ja sen jälkeen vielä nivelen suojakumi paikalleen. Muuten homma käy kuin Legoista rakentelu.