Kirjoittaja Aihe: MILLOIN LUMET SULAA?  (Luettu 5121 kertaa)

iipee

MILLOIN LUMET SULAA?
« : Huhtikuu 04, 2013, 22:14:02 ip »
Tervehdys vain kaikille.
Nyt se sit vilahti,ostan Nevadan.
>30v sitten oli edellinen mopo,kevätauringon noustessa
joka vuosi oli aina ajatus....voi kun pääsis...satulaan..PYÖRÄN (jottei käsitetä väärin)
Onko järkee vai ei?
Ihan uusi jäsen olen,silti Guzzi on,niin miksi se on,mitä se on.....miks se kiinnostaa????
On paljon nuorempia (minä 51)jotka kys.merkin valitsee.
Kertokaa minulle olenko...niin mikä,alien?
KERTOKAA SIIS ONKO TÄMÄ VAKAVAA?
Kevättä kaikille,minulle.....pakkopaita? :o

motomatti

Vs: MILLOIN LUMET SULAA?
« Vastaus #1 : Huhtikuu 04, 2013, 22:24:47 ip »
Vakavaa on.

TunturiTT

« Vastaus #2 : Huhtikuu 05, 2013, 06:55:01 ap »
Se joko on tai ei. Jokainen huomaa kyllä jossain vaiheessa onko Guzzi oma juttu vai ei.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

KariL

« Vastaus #3 : Huhtikuu 05, 2013, 07:19:58 ap »
Taudinkulku kuulostaa tutulta - voi olla vakavaakin.
Edessä neljäs kesä Guzzilla.
Omalla kohdalla sain luultavasti tartunnan jo 70-luvun alussa. Vasta-aineeksi ei riittänyt, vaikka se Imatranajoissa haastattelemani Guzzilla liikkunut mp-poliisi sanoikin, että "kyllä mää silti ennemmin ottasin bemarin"... Kun oma harrastus 25 vuoden tauon jälkeen alko uudelleen, piti ajella kymmenen vuotta muilla merkeillä, vasta sitten rohkeus riitti Guzziin.

Onnittelut!

KariL
ps. jäistä, pakkaantunutta lunta tallin oven edessä n. 0,5m - prkl poika kelkkansa kanssa  :D
pps. hinkua satulaan? siihen se lajin säilyminen perustuu...

motomatti

« Vastaus #4 : Huhtikuu 07, 2013, 16:30:44 ip »
Nyt ei sula lumi.
Tänään satanut kohtuullinen kerros uutta pakkaslunta Pirkanmaalla.
Laimentaa hieman tunnelmaa.
Toisaalta antaa kivasti lisäaikaa tehdä rakenteluhommia. Ajokauden alkaminen kun väistämättä vähentää tallillaoloaikaa.

On sanonta: uusi lumi vanhan surma...

Hajakenttä

« Vastaus #5 : Huhtikuu 07, 2013, 17:31:26 ip »
Huhtikuun loppuun on tallipaikka maksettu. Ennemminkin tekisi mieli lähteä, saas nähdä kuin käy.

Kaksi kesää olen Nevadalla opetellut. Ehti mennä 40 vuotta ilman pyörää. -98 lopetin tupakanpolton, säästin rahat ja -11 ostin rahoilla Nevadan, hyvä kauppa. Minulle sitä suositeltiin vaikka kauppaan menin ostamaan V7 raaseria. Sanottiin, että opettele mieluummin Nevadalla. Opettelua on tosiaan ollut tähän asti ja jatkuu... Sen verran keskittymistä vaatii ajo, että tapaamisiinkaan en ole jaksanut niin pitkää matkaa ajaa.

Luultavasti tässä käy niin, että Nevadaa en vaihda. Anni on oleva aarteeni katkeraan loppuun asti. Lääkäri arveli tammikuussa, että ainakin 15 ajokautta vielä, ja kysyi heti, että mikä pyörä, eikä ollut mitään kiirettä kun sitä netistä ihailtiin. Ihmekös tuo... kylän kaunein pyörä.  ;)
Sentire la forza!
Terv: Timo

Kustimies

« Vastaus #6 : Huhtikuu 08, 2013, 23:52:27 ip »
Tulipa käytyä Berliinissä katsomassa olisko kevät siellä pidemmällä. Olihan se hiukan
pidemmällä. Ilmat olivat kuitenkin aika kylmiä, 1-7 astetta.
Muutamia motoristejakin oli jo uskaltautunut tien päälle. Yhtään Guzzia en nähnyt
tällä kertaa, edellisellä kerralla useita. Poikkesin hienossa DDR mp museossa Alexanderplatzin lähellä.
Siellä oli hieno Simson saattuemalli josta kuva ohessa. Ajokelejä odotellessa...

motomatti

« Vastaus #7 : Huhtikuu 09, 2013, 10:59:20 ap »
Onpas Simsonin valuosia valittu huolella ja vielä pintakäsitelty nätiksi verrattuna vakiomalliin.

TunturiTT

« Vastaus #8 : Huhtikuu 09, 2013, 11:56:48 ap »
Harvoinpa museoissa on tehdasasuisia vermeitä. Berliinin tekniikan museossa oli esim moottoreita, jotka oli maalattu ja ylienstisöity jopa sisäpuolelta..
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Kustimies

« Vastaus #9 : Huhtikuu 09, 2013, 17:22:34 ip »
Joo kyllä kaikki MZ:t, Simsonit ja AWO:t näyttivät viimeisen päälle hienoilta.
Yhden halkileikkauskuvan änkesin vielä mukaan vaikkei Guzzin kone olekaan  :)

BMW

« Vastaus #10 : Huhtikuu 09, 2013, 20:27:12 ip »
Tutun näkönen MZ:in konehan tuo.