Kirjoittaja Aihe: Tankkilaukku tms. Caliin  (Luettu 3241 kertaa)

NorgeGTL

Tankkilaukku tms. Caliin
« : Syyskuu 26, 2012, 09:14:38 ap »
Millaisia tankkilaukkuja tms. olette käyttäneet Caleissanne. Tarve olisi jollekin pienelle hanskalokerolle eikä niin milleen Elefantenboylle. Tankinkorkkiin ei ole valmista palikkaa kai kellään valmistajalla mutta korkkihan on viidellä ruuvilla kiinni joten ei ole temppukaan virittää siihen jotakin. Mikään remmivirtiys ei käy.
Stelvio ´12 & 650 NTX ´87 ynnä Cali EV ´04 ja naisen Stelvio ´08.
Ex. Norge ´07, Calit ´06 ja ´03 sekä Quota ´99

TimoEv

• Porukassa mukana - pyynnöistä huolimatta!
Vs: Tankkilaukku tms. Caliin
« Vastaus #1 : Syyskuu 26, 2012, 11:24:58 ap »
Mulla on nurkkiin jäänyt germaanisedältä - Louis - ostamani magneettilaukku. Siinä on varmistushihna emäputken ympäri. Oli edullinen ja on hyvä.

Toisena on alkuperäinen Guzzin tankkilaukku. Siinä on pieni puolipyöreä ikkunaosa, johon ei mahdu mikään karttaa tms. Lisäksi Guzzin logo on ommeltu vinoon...
Laukun suunnittelija ei kaiketi ole koskaan matkaillut pyörällä! Lisäksi sen kiinnitystä olen joutunut modifioimaan. Alkuperäinen kiinnitys tapahtui ruuvveilla, joka oli hankalaa. Tosin siinä pohjaosa ja laukku oli vetokettingillä toisissaan, mutta silti... Ja pohja osa on sen verran merkillisen näköinen, että ilman laukkua ei oikein viitsi ajella...
Laukussa on hihnat olka/selkärepuksi.

Olen etsinyt pientä näppärää laukkua siten, että se on joko näppärä irroittaa tai pohja on aina paikallaan, mutta sen laukun saisi irti. Eimericassa on myytävän monenlaisia, jopa revolveriholsterilla varustettu.
Täällähän niitä tyrkyllä: http://www.daytonagear.com/index.html

kaide

• Rookie_1977
« Vastaus #2 : Syyskuu 26, 2012, 11:52:31 ap »
Näppärän näköinen. Vois muuntua vyötärölaukuksi, kun Guzzikuski ryhtyy jalan kulkijaksi.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 26, 2012, 21:40:06 ip kirjoittanut kaide »
Forza Moto Guzzi!

Aapo

« Vastaus #3 : Syyskuu 26, 2012, 12:03:50 ip »
Biltema myy pientä näppärää magneettikiinnikkeistä tankkilaukkua. Rouvalla ollut kesän käytössä.