Mie kö jo luulin että minun uutena 2006 ostettu California Classic alkaa olemaan jo keski-iässä mutta taitaa se aika noviisi olla ku tätä ketjua lukkee

Kilometrejä on kertyny 90 000 ja voi sanoa että maailmaaki on nähty Guzzin selästä:
Pohjois-norja (2007), Sveitsin alpit ja Gardajärvi (2008), Amerikan mantereen läpi ajo Route66 mukaillen Kanadan Torontosta Yhdysvaltojen Los Angelesiin sekä koko länsi-Amerikan rannikko (Highway 1) Los Angelesista Kanadan Vancouveriin (2009), Slovenian matka 2010, Kilpisjärvi ja itä-Suomen ajo (2011), Italian matka länsirannikkoa pitkin Sisiliaan ja takaisn manner-Italiaa Apenniineja pitkin (2012).
Tällä kokemuksella antaisin reissupyöräluotettavuus arvosanan 9,5 kouluasteikolla. Aika vähällä on tekniikan puolesta päässy suhteutettuna reissumäärään. Californian tyyppiviat on käyty läpi ja niitähän on kaksi: 1. Venttiilikannen tiivisteen repeäminen Norjan reissulla (liekö uuden pyörän sylinteri hakenut vielä paikkaansa), joka saatiin itse korjattua silikonilla. 2. Bensaletkun irtoaminen Amerikan matkalla, joka sekin korjattiin itse tien päällä toisella kertaa. Eka kerralla irtos Saksan baanilla ja siellä ei alettu ruuvaamaan. Eivät kuitenkaan korjanneet kunnolla eräässä Harley huoltamossa vaan liittivät saman letkun ja eihä se kauaa kestäny. Tulsassa Guzzi -huoltamossa Jenkeissä vaihtoi kumisen letkun ja nyt on kestänyt 50 000km. Tarkastutin viime kesänä huollon yhteydessä letkun ja hyvin oli kiinni. Italian reissulla viime kesänä ei mittään ongelmia, ainoastaan puolen llitran öljyn lisäys loppumatkasta, reissulla oli kuitenkin pituutta 8300km.
Hyvä on siis pyörä ja ajattelin ajella sillä vielä ainakin neljä vuotta. Tarkotus satsata vielä isompi pleksi ja astinlautojen eteen tulevat tuulisuojat jaloille ja tehä näin vielä pientä faceliftiä.
Hyvää ei siis kannata vielä vaihtaa uuteen Cali1400:een vaan ootellaan ja annetaan sen olla markkinoilla muuan vuosi. Hyvää kevään odotusta kaikille