Kirjoittaja Aihe: Pemarin voittaja!  (Luettu 16045 kertaa)

Tuulenpoika

Vs: Pemarin voittaja!
« Vastaus #15 : Elokuu 27, 2012, 21:28:05 ip »
Ompa  hämmästyttävän herkkänahkaista porukkaa guzziporukoissa.Jos omistaa  kaksi kustaata kuten minä niin kaippa sitä voi pohtia kumpi on mahdollisuuden rajoissa hankkia,Stelvio vai GS.Olen ihmeissäni.Vai onko guzziporukka rappeutumassa ihan sisäpiiriporukaksi.???

Antsu

• Murr
« Vastaus #16 : Elokuu 27, 2012, 21:35:28 ip »
Ompa  hämmästyttävän herkkänahkaista porukkaa guzziporukoissa.Jos omistaa  kaksi kustaata kuten minä niin kaippa sitä voi pohtia kumpi on mahdollisuuden rajoissa hankkia,Stelvio vai GS.Olen ihmeissäni.Vai onko guzziporukka rappeutumassa ihan sisäpiiriporukaksi.???
Äläkä unohda 1200 tikrua, vois olla hyvä laite. Vanhoille rannevaivoista kärsiville ukoille olis vakkari vakiona  ;D

Tuulenpoika

« Vastaus #17 : Elokuu 27, 2012, 21:51:02 ip »
Ensi keväänä pitää koeajaa nämä oolraundit.Ja absit ehdottomasti haluan tulevaan pyörääni.Ja pystyn ajoasennon.

Tuulenpoika

« Vastaus #18 : Elokuu 27, 2012, 21:55:24 ip »
Täytyy mennä bemarisivuille kyselemään ? Katotaan katsovatko kieroon guzzimiestä?

motoesa

• Vieras
« Vastaus #19 : Elokuu 27, 2012, 22:02:26 ip »
"Äläkä unohda 1200 tikrua, vois olla hyvä laite. Vanhoille rannevaivoista kärsiville ukoille olis vakkari vakiona  ;D"
Nimeen omaan vakkarin tähen määkin tr oon vähän hunteeranut, tänä kesänä kun tuli noita kilsoja vähän enenpi sitä kaipasi.
Mun tallissa seisoo sulassa sovussa Kutsi, Yamaha ja Yard-Manni. ;D ;D

MarkkuEVP

• Kauneus on katoavaista...rumuus sentään lisääntyy
« Vastaus #20 : Elokuu 28, 2012, 11:33:39 ap »
Täytyy mennä bemarisivuille kyselemään ? Katotaan katsovatko kieroon guzzimiestä?

Heh... heh.. 

Oli minullakin BMW ja yksi ralli  ... molemmat ensimmäisiä ja viimeisiä ( tai eihän sitä pidä mennä vannomaan) . Katsoivat kieroon kun 15 v vanhalla pyörällä ja melkein puhkikuluneilla ajokamppeilla liityin joukkoon .
Tosin mennä viikolla "Hell Angels" hylki aika lailla kun Victoryllä liityin joukkoon...

Sullahan on ne Suomen homeisemmat ajokamppeet....   en kyllä ralliin ainakaan lähtisi niillä.

mutta teoriaa:
Jos GS:än saisi vaimennuksen pudotuksen alas (160 mm ), niin saattaisi päästä kyytiin... ja akka taloustikkailla takapenkille. Sitten jollakin soratiepätkällä "rapalat kaislikkoon "eli nurin ja jäis alle...  siinä sitä odotellaan jos joku thaimaalainen  marjanpoimija sattuisi paikalle ja nostais pyörä pystyyn. Ja tauolle aina johonkin maitolaiturin viereen tai seinää vasten ajamalla.

Että sillai

mr
Kahta asiaa en koskaan ole ymmärtänyt... mopon kaasutinta ja naisten sielunelämää

Tuulenpoika

« Vastaus #21 : Elokuu 28, 2012, 11:51:06 ap »
Mulla on mielestäni todella "uskottavuutta " lisäävät nahkakamppeet.Puolisoni kyllä huvittuneena kommentoi olemustani .Olen kuulemma hänen kirpparilöytönsä.

Jakke

« Vastaus #22 : Elokuu 28, 2012, 18:29:18 ip »
Täytyy tämän keskustelun ohessa hieman avautua. Vaihdoin V11 LeMansin viime kuussa Bemuun (K1200S). Kuitenkin olen sitä mieltä, että tällä sivustolla on värikkäämmät jutut, kuin bemaristien vastaavalla.
Ex V11 LeMans

Antsu

• Murr
« Vastaus #23 : Elokuu 28, 2012, 19:25:24 ip »
Kuitenkin olen sitä mieltä, että tällä sivustolla on värikkäämmät jutut, kuin bemaristien vastaavalla.
Samaa mieltä, täällä on vipinää enempi. Täällä tulee roikuttua vaikka ei Kustia enää olekaan.

Jakke

« Vastaus #24 : Elokuu 28, 2012, 20:03:52 ip »
Näin on! ::) ::) ::)
Ex V11 LeMans

TunturiTT

« Vastaus #25 : Elokuu 28, 2012, 21:43:51 ip »
Kaveri oli juuri vaihtanut Hondansa Benelliin. Toissa kesänä vaihtoi rouvan mopon Buelliin. Naureskeli minun tavalleni "kehua" italialaista laatua.  ;D
 Vilpittömästi tosin pidän hänen pyöräänsä upeana ja odotan kieli pitkällä koeajoa.
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Camn

« Vastaus #26 : Elokuu 30, 2012, 19:44:39 ip »
Lainaus
täällä on vipinää enempi täällä tulee roikuttua

Sarjiksen piirtäjäkin vihjaa, että Guzzikuskeilla on vipinää (ja BMW:llä keulii oikea pytty):

http://www.sato-design.com/images/bd/zagued_1100191129_bd_bmw.jpg

:D
V11 - it defines you.

jari

• Oulu
« Vastaus #27 : Elokuu 30, 2012, 20:31:42 ip »
Täytyy tämän keskustelun ohessa hieman avautua. Vaihdoin V11 LeMansin viime kuussa Bemuun (K1200S). Kuitenkin olen sitä mieltä, että tällä sivustolla on värikkäämmät jutut, kuin bemaristien vastaavalla.

Vaihtuiko j:kylän kuvassa...
Honda XL 700 Transalp//Yamaha TX750//BMW r1200gs

Jakke

« Vastaus #28 : Elokuu 30, 2012, 21:36:50 ip »
Tampereen Autocenteristä vaihdoin. Itse asiassa menin sinne katsomaan 10tkm  km ajettua 1200 Sportia, mutta siinä oli puola sökönä  >:( ja uutta odotettiin Italiasta. Aikaisemmin olin jo käynyt muutaman  K12S:n kokeilemassa ja sopiva sattui juuri olemaan Tampereella tulossa vaihtoon - ei ehtinyt edes koskaan Nettimotoon tyrkylle. Lähes yhtä liukkaasti lähti entinen pyöräni uudelle omistajalle. Olisiko ollut kaksi päivää myynnissä.
Ex V11 LeMans

motomatti

« Vastaus #29 : Elokuu 31, 2012, 01:20:28 ap »
Mitä varten ne sitä puolaa Italiasta vartoo? No joo, lomakausi alkaa siellä loppua kohtapuoliin...

Eiköhän siihen löydy ihan standardipuola tarvikeliikkeen hyllystä eikä tarvitse odotella. Taitaa olla uusavuttomuutta.