Kirjoittaja Aihe: Pemarin voittaja!  (Luettu 16023 kertaa)

motoesa

• Vieras
Pemarin voittaja!
« : Elokuu 13, 2012, 10:57:57 ap »
Kävin sit kojestamassa Stelvio 1200 NTX  ja 1200 Sport 8V. Sitä ennen kävin ajaa BMW R1200GS Adventuren ja kyllä Stelvio vaan on pyörä ja tämä uusi aivan mahtava peli. Jos pyörän vaihto tulee eteen se on varmaankin Stelvio ja siihen isot laukut sekä karheet kummit, johan kelpaa päästellä. Sportin kävin kojestamassa ihan vaan Norgen varjolla, tuohan on melkein sama pyörä. Hieno tunne kun ei enää ole mitään "pykäliä" kiihdytyksissä, vaan mennään 3000-8000 kierrosten välillä yhtä haipakkaa, ja vaihteetkin pelaa kun unelma.
Olivat aivan fantastisia pelejä, pakko saada ennemmin taikka myöhemmin ;D ;D

Antsu

• Murr
Vs: Pemarin voittaja!
« Vastaus #1 : Elokuu 13, 2012, 16:59:51 ip »
Määkin oon ajanu Telvion ja sit ostin Kessun. On se vaan niin hyvä. ;D

motoesa

• Vieras
« Vastaus #2 : Elokuu 13, 2012, 18:15:36 ip »
Kävitkö viimestä Stelvio mallia koittaa, vaiko edellistä mistä määkään en tykännyt ???
Mulla oli molemmat viimeistä huutoa, ja kusti vaan sopis käteen paremmin. Oli köykäsempi käsitellä, tiedä sit tuntusko vaan ;D

Antsu

• Murr
« Vastaus #3 : Elokuu 13, 2012, 20:44:54 ip »
Kävitkö viimestä Stelvio mallia koittaa, vaiko edellistä mistä määkään en tykännyt ???
Mulla oli molemmat viimeistä huutoa, ja kusti vaan sopis käteen paremmin. Oli köykäsempi käsitellä, tiedä sit tuntusko vaan ;D
En tottapuhuen muista oliko 2010 vai 2011. Piikiön soppapäivillä se oli ja mopo oli musta. Pyysin vaihtotarjoustakin oikein puhelinnumeron kera mut eivät vissiin haluneet omastansa luopua kun eivät soittaneet.

motoesa

• Vieras
« Vastaus #4 : Elokuu 14, 2012, 08:04:11 ap »
Mulla oli edellinen Stelvio malli jota ajoin 2010, ja tää uusi on täysin erilainen. Tosta kaupoista sen verran, et oo ensmäinen joka sanoo noin, kaksi kaverini osti samasta syystä ja pemun :(  :-\
Ikävä homma  :-\

MattiV

« Vastaus #5 : Elokuu 15, 2012, 03:40:33 ap »
Vaihtotarjousta yritin männä suvena kaksi kuukautta saada. Onko ihme että Bemarikaupan ovi kävi ja gessu tuli.
Vannapii gutsisti
Huono tie, parempi mieli

motoesa

• Vieras
« Vastaus #6 : Elokuu 27, 2012, 07:17:25 ap »
Tais voittajasta tulla häviäjä, uhkaavasti näyttää siltä ainakin meikän kohdalla, taitaa 14 vuoden kusti putki loppua. Baijerilainen kaivaa itseään oven ali taloon ja varmaan pääseekin viikon sisällä ;D ;D
Baijerinkauppias lykkäsi pyörän viikonlopuksi koeajoon, ja mukavaa oli. Tuli sorat ja sepellit sekä asvaltit koluttua oikein kunnolla, kunnon koeajo oli ;D ;D

tramp

• Säkkijärvenpolkka on ihan hanurista
« Vastaus #7 : Elokuu 27, 2012, 09:10:11 ap »
Mikäs malli se beemeristä olis tulossa ja miks??? :o Itsellä oli pitkä putki assua ( bemarilla) ja kun "soralingon" hankin, niin kyllä moottoripyöräily sai aivan uusia ulottuvuuksia ja varsinkin hauskoja sellaisia. Ei sitä olis uskonut kuinka paljon alueella on hienoja teitä/paikkoja/maisemiä asfaltin ulkopuolella. Eikä mihinkään korpeen tarvi mennä.

Onnea uudelle "päristimelle"

Tautini vain paheni kun Quotan rinnalle piti hankkia vanha kevyempi "soralinko"  ;) jossa ei pienet skraadit haittaa.
Menosssa mukana iästä huolimatta. ;)

Tuulenpoika

« Vastaus #8 : Elokuu 27, 2012, 16:48:18 ip »
Kaverilleni,pitkän linjan guzzisti,tuli Tenere taloon.Sai Norgesta pari kolme tonnia enemmän vaihdossa  Tenereen kuin Stelvioon tarjosivat.Itse olen myös vakavissani ajatellut mennä koeajamaan Kessua.Ehkä Cali jää ja Kessu tulee lisäksi.Aika näyttää.Stelvio myös kiinnostaa ,mutta käytettyjen tarjonta vielä vähäistä ja uusi liian kallis.

motoesa

• Vieras
« Vastaus #9 : Elokuu 27, 2012, 19:23:49 ip »
Mulla taitaa Norge vaihtua RT:n ja toiseksi pyöräksi vanha vähän ajettu GS, ja se porukkapeliksi kaverin kanssa. Hyvä homma sinäänsä kun hän tykkää tehdä remppaa ja mää ajaa ;D ;D
Kaverin kali vaihtui viimekesänä RT:n, oli tarjous sen verran kovaa luokkaa :D

Jouko S

« Vastaus #10 : Elokuu 27, 2012, 20:02:25 ip »
Hei vaan bemarimiehet!

Varmaan on mukavia pyöriä nuo bemaritkin ajella, mutta onkohan tämä nyt ihan oikea foorumi siitä jutustella? Meinaan vaan kun bemariporukallahan on omakin foorumi. ;D

Jouko

I.H.

« Vastaus #11 : Elokuu 27, 2012, 20:18:17 ip »
Hei vaan bemarimiehet!

Varmaan on mukavia pyöriä nuo bemaritkin ajella, mutta onkohan tämä nyt ihan oikea foorumi siitä jutustella? Meinaan vaan kun bemariporukallahan on omakin foorumi. ;D

Jouko

Aivan !
Titaniumin kuski

motoesa

• Vieras
« Vastaus #12 : Elokuu 27, 2012, 20:38:56 ip »
Hei vaan, eikös tässä kaikilla mahda kusti olla, mut ilmeisesti täällä on tarkoin rajattu mistä saa keskustella, muissa foorumeissa kyllä keskustellaan MYÖS muista merkeistä ja jos on niin herkkä ettei ritiikkiä kestä siitä omasta rakkaasta merkistä on mahdollista varmaan jättää kirjoitus lukematta.

Guzzr

« Vastaus #13 : Elokuu 27, 2012, 20:59:22 ip »
Kyllä , varmasti saa keskustella eri mp-merkeistä täällä. Sen lisäksi monta meiltä on tallissa muutamia eri merkkisiä m-pyöriä.

Kysymys onkin jos Bemari nykyäänkin on niin sanottu ukko-pyörä?  ::)

TunturiTT

« Vastaus #14 : Elokuu 27, 2012, 21:13:18 ip »
Mun tallista löytyy tällä hetkellä pari Guzzia, Triumph, Honda, Yamaha, Suzuki, muutama mopo ja vielä vähän aikaa säilössä pikkuveljen MuZ Skorpion.
Toisella tallilla muutama lisää.
Jos ottaisi jonkin merkin arvostelusta hernettä nenään, olisi keittotarpeet kohta kasassa..  ;D
Hyvä pyörä, parempi mieli.