Sulla on mittariin iskenyt sama tauti kun mun Skoodaan. Siinä on mittarineulan vaimenninjousi poikki, niin se haeskelee kanssa omaa nopeuttaan. Onhan se tietty aika reteetä ajella mun liikenteen seassa autolla 180km/h:n mittarinopeutta autolla, jolle tehdas lupaa huippuja 155..
Jos ei sun maailma kaadu orkkistyylin pilaamiseen, niin hommaa ihmeessä esim sigma tms väliaikaismittariksi. Maksanee sen parikymppiä ja voi rauhassa keräillä dinaaria oikeaan mittariin. Matkamittarihan sulla vissiin toimii ok?
puoli- off topic:
Itse ajelen Lariolla kierroskellon mukaan. Olen laskeskellut vitoselle ja neloselle sellaisia nyrkkisääntökierroksia, joilla voi pörräillä. Oma mittari kun on hieman liian optimistinen nopeuden suhteen. Laiskuuttani en ole vielä digiä hommannut. Matkamittari on kyllä ällistyttävän tarkka. Liki Gps-tarkkuutta.
btw: Lario on muuten aika kiihkeä kulkija; eilen oltiin kavereiden kanssa kurvailemassa ja hyö lähti kurmuuttaan karkuun. Sinnittelin perässä mielestäni ihan kohtuudella. Näin mittarin kerran nousevan vitosella lukemaan 8000rpm, ennen kuin hiljentelin. Mittailin kotona tarkan renkaan halkaisijan ja laskin nopeuden. Tulos yllätti itsenikin... 198km/h :O Kone olisi vielä vetänyt sinne 9000:n asti, mutten halunnut rääkätä. Aika huikua 20 vuotta vanhalta liki nakupyörältä.
joo, tietenkin oli suljettu alue :vau: melkein...