Terve
Ei meidän " roskasäkkien " ( lainaus Indian Larry ) siis moottoripyöräilijöiden, kannata arvostella rakennettuja pyöriä ja spekuloida niiden turvalisuutta. Eivät ole onnettomuustilastojen kasvattajia, medialle saattaa olla herkkuja, perisuomalaisen kateuden ruokkijoita. Nykyisin ovat varsin laadukkaita, mahtuu toki joukkoon muutama vanha tappurikin, mutta on niin pieni marginaaliryhmä, että antaa olla. Eikä ole ylinopeutensa vuoksi listoilla juurikaan.
Päättömät kaahalijat älyttöminen ylinopeuksineen, ne jos ketkä ansaitsevat myös meiltä tuomitsevan arvostelun kuten myös muun liikenteen suhtautuminen moottoripyöriin. Tilanne oli 70-luvulla aika kehno, välillä alkoi jo tuntua, että valistus on mennyt perille, mutta mielestäni nykyään on menty takapakkia pahasti.
Tehokkaiden saksantuontiautojen kuskien hipiä ei siedä moottoripyöräilijän läheisyyttä liikenteessä mistään suunnasta, ei takaa eikä edestä, vois verrata entisiin aikoihin, jolloin Simca 1000 kuski lisäsi nopeuden tappiin estääkseen Tuuttia tai ysikawaa ohittamasta, mukulat takapenkillä nenä lasissa, emäntä ja kuski etupenkillä kuin pääsiäissaaren patsaat, kuskin jalka konehuoneen puolella .
Pidetään poijjaat ja tytöt kans yhtä, ajettiin millaisella rakkineella vaan
Terv P
P.S Luin juuri lehtikommentin siitä, kuinka tarpeetonta liikenettä kuten mopot, moottoripyörät, avoautot sekä muuta hupiliikennettä pitäisi rajoittaa ankarasti, esim eritäin korkeilla käyttömaksuilla tai erikseen määrätyllä verolla. Voidaan olla pian jänön selässä, sanois Kivivuoren Otto