Vaijeri irti ja öljyä ylhäältä. Piikkiön help-desk kertoi joskus, että vaijerin alapäässä on prikka, joka jää sinne vaihdelootaan irroitettaessa vaijeria. Siispä pyörä pitäisi olla oikealle ( vaijerin ) puolelle kallistettuna irroitettaessa vaijeria, jottei se prikka putoa lootaan sisälle.
Mittarin peräpäässä on kulmavaihde. Vaijeri ja kulmavaihde on syytä voidella, onhan ne mekaanisia kapistuksia.
En ota mitään vastuuta näistä neuvoista...
Porakoneella pyöritettäessä saattaa tulla ongelmia sekä nopeudessa, että lämmössä. Ei olis eka kerta kun mittari "sulaa"....
Tampereella on Palanto, joka takavuosina korjasi minun mittarin.
www.palanto.fiAsiasta puuhellaan...
Eilen ajoin Forssa-Tammela välillä pitkän matkaa Californian perässä. Olisin jäänyt vaikka rupattelemaan, mutta hänpä kääntyi Saaren kans.puistoa ennen leirintäalueelle... Kukapas mahtoikaan olla...
