Kirjoittaja Aihe: Griso 1100 varashälytin?  (Luettu 5134 kertaa)

juhizi

Griso 1100 varashälytin?
« : Kesäkuu 21, 2012, 20:30:51 ip »
Voisiko joku neuvoa grison varashälyttimen toiminnasta? Yritin etsiä manuaalia mutta en löytänyt. Merkki on Meta system.

gotler

Vs: Griso 1100 varashälytin?
« Vastaus #1 : Kesäkuu 21, 2012, 20:33:16 ip »
Minäpä tutkin manuaalista, josko siinä jotakin kerrottaisiin. Ehkä jo tänään.

juhizi

« Vastaus #2 : Kesäkuu 21, 2012, 20:55:16 ip »
Avaimenperä on tollainen sini musta, jossa on on 2 nappia, pienemmästä menee ajonesto pois ja isommasta alkaa heti hälytin soimaan.. enempää en tiedä:) Mutta kiitos jos viitsit vilkaista. Tosin taitaa olla niin pitkät ohjeet että pitäis melkein saada kopio varmaan..

gotler

« Vastaus #3 : Kesäkuu 21, 2012, 22:23:06 ip »
Ei minun pyörässä tuollaista avaimenperää ole, taitaa olla kuin pelkkä ajonestolaite minun 1100:ssa. Ei ole käyttöohjekirjassakaan kuvattu tuota avaimenperää. Liekö varashälytin lisävaruste, joka minun pyörästä puuttuu?

juhizi

« Vastaus #4 : Kesäkuu 21, 2012, 23:08:29 ip »
Ok. Noh. Lähetin viestin Metasystemille, josko ne laittais manuaalia tulemaan...  Pari päivää ollu nyt pyörä ja hieman epävarma olo tuon hälyttimen kanssa:) Toki ajelemaan on päässyt ja voi pojat kun on hieno pyörä ajella. Ennemmin en ole guzzia omistanut.

gotler

« Vastaus #5 : Kesäkuu 21, 2012, 23:15:04 ip »
"voi pojat kun on hieno pyörä ajella" Nyt puhuu kaveri asiaa! 8)

juhizi

« Vastaus #6 : Kesäkuu 21, 2012, 23:46:21 ip »
No kyllä! Harmi että heräsin näin myöhään japanilaisten sumentamasta maailmasta:) Tässä nyt suunnittelen että pitäis ainakin tankkilaukku saada näin alkuun. Toimisikohan imukuppilaukut?? Kokemuksia?

Olli

« Vastaus #7 : Kesäkuu 22, 2012, 08:22:35 ap »

juhizi

« Vastaus #8 : Kesäkuu 24, 2012, 15:02:50 ip »
Kyllä se tuo legos saattaa olla... meinas kyllä usko loppua tuon ajoneston kanssa kun en mainannu mökillä saada käyntiin ollenkaan. Ei vaan yhtäkkiä anna startata.. Kumma homma!  Oli nyt kolmas kerta, mutta nyt oli jo niin pitkän aikaa että ois kiva jossain reissussa tollanen temppu... tää oli nyt kolmas kerta kun ei tee mitään starttinappulasta, pitääköhän kytkeä pois koko vehe!!  >:(

motoesa

• Vieras
« Vastaus #9 : Kesäkuu 24, 2012, 16:56:50 ip »
Olisko sulla sama homma kun mulla oli norgen kanssa, välillä ei sit vaan startannut. Sitten huomasin vian, oli aika yksinkertainen, en painannut kytkinkahvaa loppuun asti. Eli kahvassa oleva katkasia esti startin päälle menon, käynnistysesto olikin sit kunnossa. Muista painaa kahva loppuun asti ja jos ei auta sit vasta vikaa hakee ;D ;D
Seuraksi kantsi koittaa laittaa sivujalka ylös ja vaihde vapaa asentoon. ???
Ter. viime kesä katkerasti kiroillut ;D

juhizi

« Vastaus #10 : Kesäkuu 24, 2012, 19:23:31 ip »
Mutta ei tuossa Grisossa tarvitse mielestäni painaa kytkinkahvaa käynnistettäessä..

motoesa

• Vieras
« Vastaus #11 : Kesäkuu 24, 2012, 20:39:40 ip »
Mutta ei tuossa Grisossa tarvitse mielestäni painaa kytkinkahvaa käynnistettäessä..
Ookkona aivan varma? Koittappa kumminkin. Ja tietysti näet jos kytkinkahvaan menee sähköjohto ;)
Mulla on vähän aikaa kun olen grisoo ajanut mutta mun mielestä siinä tarvis, mut vannomaan en mee.

Kimmo Saarelainen

• Administrator
« Vastaus #12 : Kesäkuu 30, 2012, 17:33:40 ip »
Terve Juhizi!

Yhdellä Gruppolaisella oli ongelmia Norgen varashälyttimen kanssa.
Vika taisi paikallistua laturin puolelle, jos muistan oiken!?
Se taisi pitää akkujännitten liian alhaisena ja "lukitsi" varashälyttimen päälle.
Lähetän sinulle yksityisviestillä tämän kaverin yhteystiedot.
Voit kysellä häneltä lisätietoja (jos asia ei ole vielä ratkennut?).

t. Kimmo
Rider for California Touring 1400 & V85TT Travel

juhizi

« Vastaus #13 : Heinäkuu 07, 2012, 01:58:45 ap »
Kiitos vain tuesta:) taisi ongelma olla vain siinä että ei vapaavaihde ollut aivan kohdillaan. Luulisin. Ainakin nyt kun on aina huolellisesti laittanut vapaalle ennen koneen sammuttamista niin ei ole ongelmaa ilmennyt... Taidan olla kokematon uusi Guzzisti:)

motomatti

« Vastaus #14 : Heinäkuu 07, 2012, 11:19:34 ap »
Kokemus karttuu kokiessa. Itse olen eri mallisilla Guzzeilla ajellut/huoltanut/korjannut/entisöinyt kahdeksankymmentäluvulta asti. Sitä ennen lukuisia japanilaisia.

Mutta voin vakuuttaa että kokemuksia kertyy edelleenkin. Osa miellyttäviä, osa ei. Jatkuvasti tulee vastaan sellaisia seikkoja joita ei ole ennen tullut.

Tässäkö lienee näiden viehätys...

Toki ajo-ominaisuudet ovat useimmissa Guzzeissa parempia kuin kilpailijoissaan. Nykyään ei ole konetehossakaan enää paljon valittamista.

Jos joku valittaa Guzzinsa ajettavuutta huonoksi voi heti epäillä jousituksen, ohjauslaakerien, pyöränlaakerien ja renkaiden kuntoa. Myös löysät moottorin/vaihteiston kiinnityspultit/väljentyneet reiät aiheuttavat heikkoa ajettavuutta.