V11 teki temput kun ajelin töistä kotiin, niin kierroslukumittari heilahteli laidasta laitaan. Noh, ajattelin että Veglia Borletin mittari taas teki temppunsa, mutta illallapa ei jaksanut pyörittää käyntiin. Noh, yleismittaria kouraan ja mittauspäitä sohimaan sinnetänne. Akun jännite alhainen, lataus ja uudelleen käyntiin. Uusi mittaus kertoo että ei lataa, ja laturin valo ei pala.
Ensidiagnoosi oli että laturi rikki tai hiilet vähissä, mutta vanhan tavan mukaan kysely Piikkiöön kertoi että lataussäädin/tasasuuntaaja saattaa olla todennäköisempi. Ja jälleen kerran oikeassa oli. Vähän vinkeä paikka vaihdella, mutta kun irrotti öljynlauhduttimen niin sai lisää tilaa ja sujui helpommin.
Taas saa mennä hymyssä suin töihin ja illalla kotiinkin on riemukkaampi lähteä...

Jälleen siis pitää kiitellä Piikkiön asiantuntijat hyväksi neuvojen ja varaosien saatavuudesta...