Miten te oikein saatte tuntuman pyörän toimintaan, jos eristätte itsenne kumilla? Kaikilla ajamillani pyörillä, missä on ollut vaahtokumihantaakit, on kyllä menetetty paksu siivu tuntoa. Samoin kumiripustettu ohjaustanko; löllyy ja velluaa pitkin kyliä. Varsinkin Californian omat, pitkät sarvet yhdistettynä tuohon kumikannatukseen, tekee ajotuntumasta vähintään epämääräisen. Vähänkään mutkatietä ja pyörä on lähinnä vaarallinen. Calin tankohan on jopa päistään vaimennettu, putken sisään on prässätty jokin alumiini-insertti/kahva. Tangon päästä nostamalla voi tupen päätä liikuttaa senttejä ylös alas. Omassani käytän ohuimpia crossituppeja, alumiinitankoa ja ilman puntteja. Tunne käsien ja etupyörän välillä olisi välitön, ilman niitä kumeja yläkolmiossa. Sorvaan niiden tilalle alumiiniset tai nyloniset holkit, kunhan kerkeän.
Ostaessa tuossa oli se Californian_lehmänlypsy_asennon tanko ja kaljatölkin paksuiset vaahtomuovitupet. Saivat tunnissa puukkoa. Nyt löytyi vielä ohuemmat ja tahmeammat kumit, odottavat asennusta ja maanantain ratapäivää.