Sitä ton startin osalta arvelin että jääkö se päälle ja siten vauhtipyörän hammaskehä pyörittää sitä mukanaan käynnistymisen jälkeen. Tarkoittaa että solenoidissa jää magneettikenttä vetämään eli vika on kytkennässä, ei välttämättä startissa. Solenoidin sydämen voide saattaa myös tahmautua ja käynnistyksen jälkeen startti palautuu hitaasti.
Kurkista sinne kytkintilaan ja tarkista ettei siellä ole mitn ylimääräistä.
juu tajusin mitä ajoit takaa kun olin jo kirjoittanut.
käsin kytkemällä solenoidi vetää ripeästi takas. starttinappulan kanssa en ole kokeillut, mutta ymmärrän mitä tarkoitat.
otin sen sijaan tulpat pois ja etuseinän pölysuojakopan.
pyöritin konetta kampiakselin päästä ja huolestuin oikeasti. RAK RAK RAK RAK ääni kuuluu ja sama tuntuu myös vääntimeen.
Tän hetken veikkaus: nokkaketjun kiristin paskana. Pakko tuo on avata.
Viikonloppuna ois italoralli, ja näyttää vähän siltä että sinne mennään, jos mennään, honda cbr 600:lla.