Kirjoittaja Aihe: Nopeita Guzzeja?  (Luettu 23516 kertaa)

kvlm

  • Viestejä: 378
Vs: Nopeita Guzzeja?
« Vastaus #45 : Toukokuu 30, 2018, 22:39:32 ip »
..juu , siihen on V11 jäänyt hiukka päälle 7000 -201 on kovin mikä jäänyt muistiin...  Kovin verkkaan nousee niillä lukemilla eikä ole jaksanut tosissaan odotella/koittaa.

edit. penkityslapussa on kierrokset olleet n.8300-8400 l. rajoitin katkaissut -kovaahan se kulkee jos tiellä jaksaa(jaksaisi) sinne asti kiekat nostaa :o

-KG-
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 31, 2018, 19:13:05 ip kirjoittanut kvlm »

klassikko

  • Viestejä: 199
Vs: Nopeita Guzzeja?
« Vastaus #46 : Toukokuu 31, 2018, 10:42:53 ap »
Hei hienoa Topi. Sponsori nimi katteissa! kyllä kauan yhtäsektoria harrastavat kaikkeen kerkeää..

Minun guzzikoneinen ei nyt ihan iskussaankaan ollessaan niin ihmeitä huippuja edes mittarin mukaan mene (italo optimismimallithan näyttää 20 km/h likaa!)  Pääsen kyllä ihan punarajalle kierroksissa..
Ihan normi kasikymppisalueilla olen etupäässä ajellut.. Ja siitä välillä kovan lisenssimaksunkin maksanut  :(
Motarilla kokeilut on tylsiä.. ::)
Älkää kokeilko yleisillä teillä kuuluu sanoa.. ja moraalisesti arvelluttavaa!

Mutta muutaman kokemuksen otan esiin: Tasaisessa parin sadan vauhdissa pyörän muotoja mukaillen suppuun meneminen nostaa vauhtia todella hämmästyttävän nopeasti  ;D
Tuollaista asentoa pitää oikein harjoitella kun se ei ole kovinkaan luonteva.. siitä kun on jo aikaa kun kohdussa tuli oltua abaut samanlaisessa sykkyrässä..

Kokeilkaapa muuten tehdä mahdollimman nopea pysähtyminen parista markasta niin huomaa että ei siinä vauhdissa ole enää väliä näkeekö sen esteen missä vaiheessa.. liian myöhään se on kuitenkin. Ja kyllä jarrut ja renkaat valittaa!!

Ghezzissä on muistaakseni lähellä kasia rajotin  ja viimeksi kun olin "omalla vakio radalla" ryntäytin radan alussa ohi kaverin B Kingistä niin keskityin vain ohitukseen ja kovavauhtisen mutkan ottoon niin älysin vaihtaa vasta kun alkoi prutata rajotinta vasten..
Hauskoo.. se riittää . Ei näillä rakkineilla oikeasti lujaa pääse.

Camn

  • Viestejä: 2 583
Vs: Nopeita Guzzeja?
« Vastaus #47 : Toukokuu 31, 2018, 23:29:50 ip »
Lainaus
Toisaalta ihan sama mitä se kulkee
Täähän on vaan se juttu että käy valvotuissa olosuhteissa päästämässä sen minkä lähtee (laillisesti). Muu nautinta ihan erikseen. Pitää muistaa tuolla aikaisemmin kirjoitettu, lentokentällä ei ole kyse siitä mihin kierrokset nousevat kun on rajattomasti aikaa ja tietä. Nopeus mitataan esim. kohdassa 1609 metriä ja alusta on tasainen.
Lainaus
Siurossa ollut V11 LM on saavuttanut mittariin 250 - todellista 226
Tuo vaatisi 7950 rpm.  Varmaankin vaatinut alamäkeä ja matkaa?
Lainaus
siihen on V11 jäänyt hiukka päälle 7000 -201 on kovin
201 km/h = 7050 rpm.
Lainaus
asentoa pitää oikein harjoitella kun se ei ole kovinkaan luonteva
Täytyy ottaa tavoitteeksi 205 km/h näillä keinoin...

Tuossa muita samoilla huituvilla olevia: 182/Honda Valkyrie GL1500. 183/Ducati Monster 696. 194/Kawasaki 750. 199/Buell. 209/Yamaha TRX. 211/H-D Sportster.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 03, 2018, 00:08:26 ap kirjoittanut Camn »
V11 - it defines you.

Piippu

  • Viestejä: 82
Vs: Nopeita Guzzeja?
« Vastaus #48 : Kesäkuu 01, 2018, 22:47:01 ip »
Se nyt on ihan sama mitä nää rautaläjät ottaa huippuja,mut tää kyseisen lempparin huiput on ajettu Saksan baanalla  LEIPZIG-BERLIINI E51 A9,sitä en muista oliko ylä vai alamäkiä,mut kyl ihmettelen jos te vaivoi pääsette vain lähelle 2 markaa.