Hei hienoa Topi. Sponsori nimi katteissa! kyllä kauan yhtäsektoria harrastavat kaikkeen kerkeää..
Minun guzzikoneinen ei nyt ihan iskussaankaan ollessaan niin ihmeitä huippuja edes mittarin mukaan mene (italo optimismimallithan näyttää 20 km/h likaa!)  Pääsen kyllä ihan punarajalle kierroksissa..
Ihan normi kasikymppisalueilla olen etupäässä ajellut.. Ja siitä välillä kovan lisenssimaksunkin maksanut  

Motarilla kokeilut on tylsiä.. 

Älkää kokeilko yleisillä teillä kuuluu sanoa.. ja moraalisesti arvelluttavaa!
Mutta muutaman kokemuksen otan esiin: Tasaisessa parin sadan vauhdissa pyörän muotoja mukaillen suppuun meneminen nostaa vauhtia todella hämmästyttävän nopeasti  

Tuollaista asentoa pitää oikein harjoitella kun se ei ole kovinkaan luonteva.. siitä kun on jo aikaa kun kohdussa tuli oltua abaut samanlaisessa sykkyrässä..
Kokeilkaapa muuten tehdä mahdollimman nopea pysähtyminen parista markasta niin huomaa että ei siinä vauhdissa ole enää väliä näkeekö sen esteen missä vaiheessa.. liian myöhään se on kuitenkin. Ja kyllä jarrut ja renkaat valittaa!!
Ghezzissä on muistaakseni lähellä kasia rajotin  ja viimeksi kun olin "omalla vakio radalla" ryntäytin radan alussa ohi kaverin B Kingistä niin keskityin vain ohitukseen ja kovavauhtisen mutkan ottoon niin älysin vaihtaa vasta kun alkoi prutata rajotinta vasten.. 
Hauskoo.. se riittää . Ei näillä rakkineilla oikeasti lujaa pääse.