Kirjoittaja Aihe: Huoltoa pääkaupunkiseudulla?  (Luettu 8251 kertaa)

GaryBang

Huoltoa pääkaupunkiseudulla?
« : Huhtikuu 30, 2006, 03:10:21 ap »
Ihan tuoreena Guzzistina kaipaisin tietoa, että mistäs saisin tarvittaessa asiantuntevaa huolto-/korjausapuja - tuppaa pikkasen oleen noi peukut keskellä kämmentä - täältä kotoseudultani, kun Piikkiöön on pitkä matka ja pakettiautot kiven alla? Eli löytyykö täältä joku valtuutettu...?

Janne K

« Vastaus #1 : Huhtikuu 30, 2006, 03:42:01 ap »
Muistaakseni ainakin ennen Guy Wikström Vantaalla on huoltanut Guzzeja. Minulla ei ole henkilökohtaista kokemusta, koska olen itse oma huoltomieheni =).

Lisäksi Cycle World kai myy ja huoltaakin, mutta liikkeen viime aikoina saaman huonon julkisuuden vuoksi surffaisin ainakin nettikeskusteluja läpi ennenkuin sinne veisin.

Urpo ja Turpo

« Vastaus #2 : Huhtikuu 30, 2006, 04:48:32 ap »
[font='Arial']Guy Wikström          p.  09-821358
on asiallinen, jos vain kiireiltään ehtii.

Cycle Worldiin en kyllä vapaaehtoisesti veisi.

[/font]

Marko

« Vastaus #3 : Huhtikuu 30, 2006, 05:48:00 ap »
Onko tämä RM Heinolla oleva Guy Wickström sama mies?

http://www.rmheino.fi/index.php?tpaikka=ESP&section=11&class='links'

Tämä RM Heinon Espoon pistehän on vasta avattu.

Urpo ja Turpo

« Vastaus #4 : Toukokuu 01, 2006, 09:45:17 ap »
No ainakin nimi on sama.
Alkuperäinen Wikström on toiminut Vantaalla
Virkatiellä jo silloin kun nuorimmat Guzzikuskit
kävelivät potkuhousuissa.

Kaijus

« Vastaus #5 : Toukokuu 07, 2006, 15:54:59 ip »
Sama mies. Guy on maahantuojan valtuuttama eli nimi löytyy Moto Italian sivuilta huoltoliikkeiden joukosta.

Guy on myös baijerilaisspesialisti ja vaihtoi juuri MotoTripistä RM Heinolle - Guzzit hän hoitaa yhä edelleen "kotiverstaallaan" Vantaan virkatiellä - ja kiirettä tuntuu pitävän..

Kaijus - kanta-asiakas jo vuodesta 1984

• Vieras
« Vastaus #6 : Toukokuu 08, 2006, 07:49:54 ap »
Hei!
Maahantuojan suosituksesta vien itsekin pyöräni Guylle huoltoon. Osoite on muidenkin mainitsema Virkatie lähellä Helsinki-Vantaan lentoasemaa. Ajan sain vajaassa viikossa, joten ei mitenkään tavattoman pitkä odotusaika pääkaupunkiseudulla.

Cycle Worldissä olen kerran huollattanut (edellisen) pyöräni. Vaikka toimitus oli tonnin huollossa nopea ja hintakin kohtuullinen, kaikkea pyydettyä ei kuitenkaan tehty kuin vasta sitten kun pyörää oltiin hakemassa. CW:n kanssa itselläni on sen jälkeen niin huonot kokemukset, etten enää koskaan astu ko. putiikkiin jalallanikaan enkä suosittele sitä muillekaan.

T. Mira (Nevada Classic 750, IR-550)

Kimmo Saarelainen

• Administrator
« Vastaus #7 : Toukokuu 08, 2006, 14:34:03 ip »
Terve!
Soittelin tälle Guy Wikströmille ja hän kertoi tehneensä n. 20v ajan Guzzi-huoltoja. Tekee niitä iltaisin oto-hommina. Eli numerosta 09-821 358 tilailla huoltoa pääkaupunkiseudun Guzzeille.
Kimmo
Rider for California Touring 1400 & V85TT Travel

klain

« Vastaus #8 : Toukokuu 09, 2006, 13:25:28 ip »
Guy:n luona minäkin olen guzzin huollattanut sen jälkeen kun sain sen pois Cycle Worldistä.

Näkisi vielä senkin päivän kun Moto Guzzilla on helsingin seudulla OIKEA jälleenmyyjä :O

• Vieras
« Vastaus #9 : Toukokuu 09, 2006, 13:32:33 ip »
Ja SE päivä on kuulemma lähellä. Näin pikkulinnut lauloivat. :cool:

herrapii

• aika viljo
« Vastaus #10 : Toukokuu 09, 2006, 14:10:23 ip »
wicksröm virkatiellä on hoitanut minunkin guzzin ja hyvin

Kyösti V35 II

« Vastaus #11 : Toukokuu 10, 2006, 13:08:20 ip »
Lainaus käyttäjältä: klain
Guy:n luona minäkin olen guzzin huollattanut sen jälkeen kun sain sen pois Cycle Worldistä.

Näkisi vielä senkin päivän kun Moto Guzzilla on helsingin seudulla OIKEA jälleenmyyjä :O
Muillakin näköjään samanlaisia kokemuksia tuosta pajasta. Toissa kesänä Guzzini oli "huollossa" tuolla ja lopputulos oli se, että viikon päästä muutaman puhelinkeskustelun jälkeen kielsin heitä koskemasta pyörääni ja kävin hakemassa sen pois heidän korjaamostaan. Ketään ei ollut paikalla, ovet levällään. Ajoin pyörän kadun varteen ja kävin myymälän puolella ilmoittamassa, että ikinä en tänne enää tule. Sen jälkeen huoltoja tehty / teetetty Piikkiössä, Vantaalla ja omatoimisesti.