"Yläkuolokohdan määrittäminen pelkällä meisselillä on todella epätarkkaa, virhettä voi hyvinkin olla 10-15 astetta. Tee tulpasta tai muovista taii jostakin pidempi tappi, jonka voi kiertää tulpanreikään niin, että mäntä pysähtyy vaikka 10mm ennen ykk:a. Kierrä moottoria kunpaankin suuntaa niin, että mäntä kohtaa tapin. Merkkaa paikat. Hampaita laskemalla ykk on näiden puolivälissä. Nyt kun olet saanut ykk:n merkittyä. ota toinen venttiilikansi pois, hae sen puolen venttiilien ns ristipiste, missä venttiilit ovat yhtä paljon auki. Nyt pitäisi männän olla ykk:ssa, jos jakopää on kunnossa. Nyt joku sanoo, että jos siellä jakopäässä on löysää, voi jako täsmätä, mutta käydessä sitten vaihtelee. Mahdollista, mutta ei todennäköistä."
Itseäni toistaen, tuossa yllä on yksinkertainen tapa tarkistaa jako, lähes mitään purkamatta.