Hoi
Joo, varmaankin kondensiovettä syntyy jos kenttäkokeet näin osoittaa.
Ihmetyttää vain mistä ns. isolohkon perään voi päästä kosteaa ilmaa kun perä on periaatteessa "hermeettisesti" suljettu, eli ulkoilmaan ei pitäisi olla mitään ilmastointireikää. Ilmeisesti ajaessa perän lämpötilan noususta johtuen kaasun paine kasvaa ja jostakin ilmanpaine purkautuu ulos, ja jäähtyessään alipaine "imee" uutta kosteaa ilmaa sisään.
Onko Larion perän Molykoten määrä tosiaan 0,1 dl? tekee kait 10 millilitraa, eli 10 kuutiosenttilitraa.
Minulla on sellianen "tieto" että ison Gutzzin perään laitetaan mölyä vain 0.02 dl, joka on kait yhtä kuin 2 millilitraa eli 2 kuutiosenttilitraa. Näin ollen "pienempään" perään laitetaan viisinkertainen määrä Molykotea!? Öljytilavuudet näyttävät olevan kuitenkin suunnilleen samat.
Oikaiskaa nyt viisaammat jos edellisessä ynnäilyssä on jokin virhe?