Jonkun testaajan muistelen kirjoittaneen, että Bellagion moottori olisi Brevan vastaavasta tehty lyhytiskuisempi versio ja että kuutonen on selvä ylivaihde. Voisi kuvitella, että tarvitsee enemmän kierroksia kun vanhemmat isolohkot?
2 –venttiilisiä:
Bellagio: 935 ccm, 95 x 66 mm, 10:1, 55 kW/78 Nm
Breva: 1151 ccm, 95 x 81,2 mm, 9,8:1, 66 kW/100 Nm
Cali: 1064 ccm, 92 x 80 mm, 9,8:1, 54 kW/94 Nm
Toisaalta, millähän noita eroja aikanaan tehtiin (V11 tykkää enemmän kierroksista kuin Cali), kun kerran pytyt ovat samasta puusta valetut:
V11: 1064 ccm, 92 x 80 mm, 9,8:1, 67 kW/94 Nm
Cali: 1064 ccm, 92 x 80 mm, 9,8:1, 54 kW/94 Nm
Edit: Kuvakirjasta katsoin, että vuodeksi 1994 tehtiin Daytonasta "2 -venttiilinen köyhän miehen versio" Sport 1100, jossa tuo Calin moottorin tehokkaampi versio ensimmäisen kerran esiintyi (kaasutinversiona).