Mittailin sportista, siis tästä 8 ventiilisestä, latausjännitettä. Akun navoilta suoraan.
Mun mielestä vähän turhan matalalla on voltit, 13,4-13,6. Tosin jännite ei paljoakaan muutu oli kone tyhjäkäynnillä tai kierroksilla. Tuolla välillä liikutaan koko ajan kun mylly pyörii.
Cali kakkosesta ja harrikasta mittasin vertailun vuoksi samalla mittarilla ja molemmat antoin nousta jonnekkin 14,5V nurkille. Tyhjäkäynnilla sitten tosin mentiin liiankin alas....
Onko tämä uudempi tekniikka vaan taas niin hienoa etten mä ymmärrä? Yli 14 lukuihin noissa vanhoissa kun oon tottunu.
Mitäs muilla näyttää mittarit näissä carc vehkeissä missä laturi on sielä ylempänä? (Siis oikeat mittarit, ei se ajotietokoneen näyttämä sinnepäin lukema.)