Nyt tuntuu kivalta, kun Nevada ei enää sammu, eikä ole käynnistysongelmia risteyksissä, kuten joku muukin kirjoitti Nevadasta aikaisemmin (ei tarvitse enää niska punaisena hävetä). Alkuperäisten tyhjäkäyntisuuttimien tilalle oli joku edellinen laittanut 45 vaikka pitää olla 38 (pinta-lala kasvaa 1,5 kertaiseksi ja sen huomaa jo silmällä). Tällä vaihdolla pyörästä tuli kuin "uusi" ja kulutuskin pieneni. Enää ei tarvitse jarrutuskaasutustakaan. Muuta muutosta pyörään ei tehty, eli vika oli todellakin siinä. Ei tarvitse enää vaihtaa tulppia 500 km välein (näyttävät nätiltä, ei ruskeilta, 400 ajon jälkeen). Ajattelin niitä kohtalo tovereita jotka pohtivat samaa, tai oliko kyseessä sama pyörä, jota on vaihdettu siksi monta kertaa?? Enää ei tartte ruiskuttaa kun kerran toimii kaasareilla, toisin sitäkin tui mietittyä tosissaan siis MegaSquirtia....