Kirjoittaja Aihe: IGNITECH TCIP4  (Luettu 16412 kertaa)

italosound

  • Viestejä: 59
Vs: IGNITECH TCIP4
« Vastaus #30 : Maaliskuu 06, 2019, 22:11:22 ip »
Moro
Rakenteilla kärjetön  sytkä Le Mansiin, ei niin hieno kuin Matin tekemät mutta kokeillaan jos vaikka toimisi. Ajateltiin testata yhden picupin versiota.
MN

motomatti

  • Viestejä: 13 485
Vs: IGNITECH TCIP4
« Vastaus #31 : Maaliskuu 06, 2019, 22:23:03 ip »
Varmaan se toimii noinkin.
Mahtuuko laturin koppa vielä paikoilleen?

FOT

  • Viestejä: 662
Vs: IGNITECH TCIP4
« Vastaus #32 : Maaliskuu 06, 2019, 23:00:53 ip »
Ja lopulta kärjet tuovat kotiin ;)

No asiaan - laturin kopan alle kannattaa laittaa, joka tapauksessa, myöhempien mallien välipala,  mikäli sitä ei ole aiemmin ollut.
Jäähdytys lisää laturin ikää.

T,
Jukka


TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: IGNITECH TCIP4
« Vastaus #33 : Maaliskuu 07, 2019, 06:38:31 ap »
Kuinka paljon Lm:ssä voi korottaa koppaa, ennenkuin etupyörä on lähellä?
Hyvä pyörä, parempi mieli.

kvlm

  • Viestejä: 378
Vs: IGNITECH TCIP4
« Vastaus #34 : Maaliskuu 07, 2019, 10:44:44 ap »
Kuinka paljon Lm:ssä voi korottaa koppaa, ennenkuin etupyörä on lähellä?

Kaksi korotusrengasta mahtuu ainakin LM III:ssa olemaan  -DMC:n systeemi vaatii sen verran tilaa , toinen korotusrengas tuli sarjan mukana.
Itselläni DMC on asennettu LM IV

-KG-

italosound

  • Viestejä: 59
Vs: IGNITECH TCIP4
« Vastaus #35 : Maaliskuu 07, 2019, 18:02:46 ip »
Moro
Noin reilu sentti pitää laittaa korotusta tällä versiolla. Leikkasin tupperwarepurkista rinkulan väliin ja ruuvien kohdalle holkit.
MN