Vaikka "netti ei unohda koskaan" ymmärrän niin että tällaisen yhteenvedon voi tänne laittaa. Tiedot ovat netissä lehden sivuilla avomesti kenen tahansa saatavilla. Tässä 2012 lisättynä aikaisemmin esillä olleeseen. Metzelerin kohdalla mainitaan että vain nimenomaan uusi M/O -kumiseos. Pirelli Angel ST:stä tulee mieleen että se on erityisesti Piikkiön suunnalla suosittu ja oliko Norgen ensiasennusrengas? Tämä sopii toiveisiini: ”Se joka on liikkeellä moottoripyörällään pääosin arkiliikenteessä ja ottaa osaa rataharjoitteluun vain ajoittain, saa hyvät renkaat tämän testin sporttirenkaista.”
Sport/2012:Kestävyys: 1A/Conti, 1B/Dunlop, 2/Pirelli, 3/Michelin. Maantieajo: 1/Conti, 2/Bridgestone, 3/Michelin, 4/Dunlop. Vesikeli: 1/Bridgestone, 2/Michelin, 3/Dunlop, 4/Metzeler. Rata:1/Pirelli, 2A/Dunlop, 2B/Bridgestone, 3/Conti.
Sport 2011
1A. Bridgestone BT 016 Pro, 262p
1B. Pirelli Diablo Rosso II, 262 p
2A. Michelin Power Pure D, 258 p
2B. Dunlop Sportsmart, 258 p
Sport 2012
1. Bridgestone S20, 437p
2. Continental Sport Attack 2, 431p
3. Michelin Power Pure D, 423p
4. Pirelli Diablo Roosso II, 423p
5. Dunlop Sportsmart, 419p
6. Metzeler M5 Interact, 400p
Touring 2011
1. Dunlop Roadsmart, 216 p
2. Michelin Pilot Road 3, 213 p
3A. Metzeler Z8 Interact, 211 p
3B. Continental Road Attack 2, 211 p
Touring 2012
1. Metzeler Roadtec Z8 Interact M/O, 437p
2. Pirelli Angel ST, 432p
3. Dunlop Roadsmart 2, 430p
4. Continental Road Attack 2, 428p
5. Bridgestone Battlax BT 023, 420p
PS.
Mahtaako olla kuinka suuri merkitys sillä että manuaali antaa paineiksi: E:2,2-2,3/T:2,4-2,5. Pirelli E:2,5/T:2,9. Olen siis ajellut aika lailla alakanttiin (E:2,3/T:2,5) noihin nähden. Kukaan ei koskaan mitään ohjastanut ja manuaalin mukaan olen mennyt...
(Jaa en tiennytkään että Pirelli on ostanut Metzelerin jo 1986...)