Moi.
Ei sen tasapainotuksen pitäisi kytkinremontissa mitenkään oleellisesti muuttua.
Edellyttäen että kaikki osat ovat entisillä paikoillaan eikä kiinntyspintojen
väliin ole jäänyt likaa.
Vauhtipyörä ja painekansi(starttikehä) olisi hyvä saada samaan asentoon kuin alunperinkin.
Ne kun voivat olla kustannussyistä tasapainotettu kimpassa.
Merkaa kiinnitysasento ennen purkua.
Pikkulohkon kytkin missä kytkin on ikäänkuin väärin päin, peltinen paineasetelma
kiinnitetty kampiakseliin, vipotti ainakin NTX:ssä toista milliä

.
Vääntelin sen asennuksen jälkeen suoraksi, tiedä pysyikö kuinka kauan kun tuntui
olevan aika lerppua tavaraa. Startti varmaan jaksaa lyödä sen taas vinoon.
Vipotus ei sinällään tuntunut ajossa.
Muutaman vauhtipyörän olen keventänyt sorvamalla. Kun vaan jaksoi tehdä keskityksen
sorvin pakkaan mahdollisimman hyvin, ei tasapainottaja löytänyt niistä mitään tasapainotettavaa.
Kaikki valupinnat täytyy sorvata suoriksi.
Jos reikiä porailee tai joutuu käyttämään vaikka rälläkää kevennyshommissa,
tasapainotettavaa todennäköisesti löytyy.
Pekka