Kirjoittaja Aihe: Meinasin kirjoittaa pahasti !!  (Luettu 3305 kertaa)

Tuulenpoika

Meinasin kirjoittaa pahasti !!
« : Maaliskuu 28, 2011, 19:43:10 ip »
Mutta olo jo helpottanut kun vatsa täynnä ja lopuksi kuppi hyvää kahvia.
Ajelin 70 km työpäivän päälle hakemaan tiivisteitä pariin kustaaseeni.Varaosavastaava tuli ovella vastaan tervehtimättä ja häipyi autollaan.1/2 tuntia norkoilin tiskin lähellä saamatta palvelua.Kyllästyi ja ajelin kotiin.En ollut ainoa asiakas kuka ihmetteli.
Mistähän parhaiten saisi tilattua osia??

MarkkuEVP

• Kauneus on katoavaista...rumuus sentään lisääntyy
Vs: Meinasin kirjoittaa pahasti !!
« Vastaus #1 : Maaliskuu 28, 2011, 20:40:32 ip »

Mitä.. ??

Missä palvelu kuin 70- luvulla Alkossa ???? Nykyisin Kaimani ...Markku jonossa olllessani..vinkkasi kiirehtiessään tyhjälle kassalle : tule tänne, ettei mene hyvää otto - aikaa hukkaan.
 Asiakas on kuningas....  vaikka varpaanvälit pitäsi nuolla...
 Ei kait Piikkiössä ???
Luulisi kuitenkin hahmosi erottuvan ikkunan välipuun edestä.... vai oletko hiihtänyt itsesi ihan ruipeloksi.....
Luojan kiitos ettet ottanut ovia karmeineen mennessäsi..heh.heh

TV : VV-mies

Kahta asiaa en koskaan ole ymmärtänyt... mopon kaasutinta ja naisten sielunelämää

Tuulenpoika

« Vastaus #2 : Maaliskuu 28, 2011, 20:59:29 ip »
Pitäiskö minunkin vaihtaa Viktoriin jospa sais parempaa palvelua.
Pieneksi ja huomaamattomaksi olen ilmeisesti mennyt ,ei olemus hehku ostovoimaa.
( 2000 luvulla kahden kustaan ostaja + kärryllinen osia kahteen Euroopan tuontiin )
No,lihakset on kuihtuneet mutta hengevyys laajentunut,heheh...

Tuulenpoika

« Vastaus #3 : Maaliskuu 29, 2011, 12:25:26 ip »
Koska edelleen olen kahden guzzin luokussa,cali ja v65, pyöriin pitäisi tehdä keväthuolto.Olletteko tilanneet ilman ongelmia Saksasta esim.Stein-Dinseniltä ??
Kuin nopeasti tilaukset tulevat ?? Ajamaankin pitäis kohta päästä..

MarkkuEVP

• Kauneus on katoavaista...rumuus sentään lisääntyy
« Vastaus #4 : Maaliskuu 29, 2011, 20:08:34 ip »

"Pitäiskö minunkin vaihtaa Viktoriin jospa sais parempaa palvelua."

Tervetuloa vaan VV-mieheksi !!!  Osia ei tarvi..  pari tuntia olen kylmiä tyyppejä ottanut tallissa... pärrytellty huulilla ja sylet sitten rätillä putsaillut..  lunta metri... tallin ovet ei aukea.. ja aamulla -19.7 ast. pakkasta... ( meinasin sanoa rumasti )
ps.
Ja tosi Guzzimies tekee kaikki osat itse ( paitsi öljynsuodattimen ).

Ja kahden pyörän loukusta pääset helposti...  tuun eetteripullon kanssa käynnistämään V65:n kesällä...
Katsotaan kuinka mäntä kansineen liikkuu ja kuinka korkealle tai kuinka kampikammion pohja porautuu maahan....

Noh..  Totta puhuen ... mitä ei Suomesta saa... niin etu menee tilattaessa rahteihin ja  varsinkin JOS tavara on raskasta tai halpaa.
Jos asuu siellä "rinkien" sisällä tai  lähellä, niin kyllä suosisin Guzzimyyjää.
Tilattaessa rikkoutumisriskin olen henk. kohtaisesti joutunut kokemaan ( takuu ? ). Dinseltä olen tilannut kun jotain mielenkiintoista olen katalogista löytänyt... ja siihen sitten huolto-osia.... / ja viikossa kotiovella.

Nimimerkki : Juhannukselta ajoon

Kahta asiaa en koskaan ole ymmärtänyt... mopon kaasutinta ja naisten sielunelämää

Pampi

« Vastaus #5 : Maaliskuu 30, 2011, 20:40:25 ip »
Tere

Stein-Dinse toimii hyvin, kerran oli tilaamani tuote loppu varastosta. Siitä ilmoitettiin kohteliaasti pahoitellen ja kysyttiin voiko toimittaa tavaran , kun saavat sen. Homma kävi mulle ja parin viikon päästä tuli toimitus kotiovelle tuotuna ( rahti kaikkineen 16 e ) ja kaupanpäällisiksi vielä joulupukkitikkari, oli joulun aikaa näet

Ikkala

• Seinäjoki / Alavus
« Vastaus #6 : Maaliskuu 30, 2011, 21:59:59 ip »
Stein-Dinse toiminut ennemmin hyvin. Tällä hetkellä sisällä oleva tilaus on kestänyt nyt 5 viikoa. Alunperin lupasivat tavarat 2-4 viikossa koska yhtä kilpukkaa ei ollut hyllyssä.
Näillä rojuilla nyt tosin ei ole kiire mutta kuitenkin.

ps.
Noita perushuoltoroippeita kannattaa ostaa kerralla säkillinen niin ei joka kerta tarvi olla tilailemassa.
HD FLSTC -09, BMW R1200RT-14, Honda CB1000R-12 , pannonia T1 250 -62, Kawasaki KMX 125