Mulla sattui tossa -70 luvulla näin:
Autona oli -60 luvun Toyota Corolla jolla olin Turun keskustassa asioilla, ja kiire oli kova.
Auto oli keskellä Yliopistonkatua vinoparkissa ja tulin takasin sen luo, eikun ovi reippaasti AVAIMELLA auki ja sitä avainta virta lukkoon joka oli joskus ennenkin vähän kiukutellut eikä meinannut aina avain kääntyä, ja taas se teki sen, minä kirosin kuin mustalainen ja hakkasin kämmenellä rattia kunnes huomasin että joku vanha ukko seisoo siinä auton nokan edessä ja katselee touhuani, siinä sitten kirosin taas mielessäni mitä toikin tossa töllöttää.
Vanha herra käveli kuskin oven viereen ja näytti että avaa ikkuna, jonka sitten teinkin. Hän piti kädessään auton avaimia ja sanoi mulle koitappa poika noita, olin aivan h-moilasena, ja hän vaan vänkää siinä oven reijässä, että koita nyt ja koitankin, ne sopivat aivan hyvin. Sanoi herralle miten sun avaimet voi sopia tähän, johon hän: kun se auto on hänen, ja sitten vasta huomaan katsoa autoa sisältä tarkemmin, ja siellä oli tietenkin takana ihan vierasta tavaraa.
Noh, nousin autosta pois ja pyytelin anteeksi ja selittelin asian oikeaa laitaa, ja samalla huomasin autoni olevan siinä kahden auton päässä.
Eihän siinä muuten mitään, mutta kun lalkakäytävällä oli kerääntynyt porukkaa katselemaan touhuamme.

Siinä sitten ihastelimme autojamme jotka olivat täysin samanlaiset, vain rekisteri n:o heitti muutaman numeron.