Ainakin noita vanhempia "open loop" -ruiskuja (ei happitunnistimia putkissa) voi käpistellä itsekin. Kaikki säädöt, mitä systeemiin ylipäätään pystyy tekemään, onnistuvat kotioloissa ilman kompuuttereita. Kaasun asentoanturin (TPS) säätöön tarvitaan yleismittari, läppien tasapainottamiseen alipainemittari. Homma onnistuu tarvittaessa vaikka taivasalla. Jos onnistuu minulta, onnistuu keneltä tahansa.
Vianetsinnässä voi tosin hiukan häiritä se, että sytytystä ja bensansyöttöä ei voi enää eristää toisistaan vaan ne ovat molemmat saman sähköaivon alla, naimisissa keskenään.
Muuten Kajk, eikös sulla ollut sellainen iso kaksipaikkainen vaunu kiinni siinä Calistimessa? Paljonko moinen yhdistelmä vie bensaa, selviääkö alle kasilla missään oloissa?