Kirjoittaja Aihe: Lokasuojan jatke Norgen etupyörään  (Luettu 5258 kertaa)

NorgeGTL

Lokasuojan jatke Norgen etupyörään
« : Toukokuu 05, 2010, 21:09:27 ip »
Stormilta tutkiskelin ja ostin Honda Hornet 600:n läpyskän, josta saa käyvän pienellä leikkauksella. Tietty mikä tahansa ämpärimuovikin olisi käynyt mutta tässä kävi läpyskän muoto taytellisesti lokasuojan takapään muotoon. Kustansi 34,90€.
Stelvio ´12 & 650 NTX ´87 ynnä Cali EV ´04 ja naisen Stelvio ´08.
Ex. Norge ´07, Calit ´06 ja ´03 sekä Quota ´99

motoesa

• Vieras
Vs: Lokasuojan jatke Norgen etupyörään
« Vastaus #1 : Toukokuu 20, 2010, 20:20:19 ip »
Samaa olen hakenut, jatko täytyy saada, ainakin lokasuojaan. Et näe osanumeroa nistään enää? Entä takasiipeen, oletko sinne suunnitellut jatkoa? ???

John Doe

« Vastaus #2 : Toukokuu 22, 2010, 00:14:21 ap »
Samaa olen hakenut, jatko täytyy saada, ainakin lokasuojaan. Et näe osanumeroa nistään enää? Entä takasiipeen, oletko sinne suunnitellut jatkoa? ???

Kohtuu helpolla ole tehnyt muotteja lokasuojasta sellaisesta kipsiliinasta ( jolla kipsataan murtumia, aptekkikamaa ) siis lokasuojan päälle. Sitten lasikuidusta laminoiden jatko, kohtuu helppoa ja tosi sottaista.
jd

Breeze

« Vastaus #3 : Toukokuu 23, 2010, 09:40:30 ap »
Mie oon köyhä DIY ja väsäsin tuommoisen. Aihiona käytin auton sisälokasuojaa, siinä on kaarevuudet valmiina ja helppo muokata kuumailmapuhaltimella.

Minkä ihmeen takia etulokasuojat on noin hemmetin lyhyitä?

[ylläpito on poistanut liitteen]
Tämäkin vielä! ! !

TunturiTT

« Vastaus #4 : Toukokuu 23, 2010, 12:28:41 ip »
Lyhyt= linjakkaampi. Itse olen lyhentänyt liki jokaista loksua, jonka olen itse pyörään asetellut  ;D
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Breeze

« Vastaus #5 : Toukokuu 23, 2010, 16:45:30 ip »
Lyhyt= linjakkaampi. Itse olen lyhentänyt liki jokaista loksua, jonka olen itse pyörään asetellut  ;D

Tässäkin tapauksessa siis tyyli ennen toimivuutta.
Ärsyttää nuo lyhyet etulokasuojat, kun esim. mökille mennessä on väh. 15km hiekkatietä ja sateella kura lentää...
Tämäkin vielä! ! !

FOT

« Vastaus #6 : Toukokuu 24, 2010, 18:19:09 ip »
Toiset pidentää ja toiset lyhentää...
Sportin etulokasuoja estäisi rapasuihkun lentämisen lauduttimelle myös lyhempänäkin ;)
Lyhyelläkin pärjää ;D

T,
Jukka

Ps.

NorgeGTL

« Vastaus #7 : Toukokuu 25, 2010, 11:04:36 ap »
Enpä tullut katsoneeksi kumpi tuo olisi ollut kun vaan vein osat pihalle ja mittailin sitä mikä sopisi parhaiten paikalleen.

Läpyskän asentamista olen pohtinut itsekin. Minkä vuotiseen hornettiin läpyskä oli tarkoitettu/osanumero? Stormilla on eri osanumerot 05-06 ja 07 vuosimalleille.
Takalokariin löytyy Guzzin oma jälkiasennusjatke:
http://www.prodigium.it/index.php?main_page=product_info&products_id=603&language=en

B11
Stelvio ´12 & 650 NTX ´87 ynnä Cali EV ´04 ja naisen Stelvio ´08.
Ex. Norge ´07, Calit ´06 ja ´03 sekä Quota ´99

Breeze

« Vastaus #8 : Toukokuu 26, 2010, 08:09:12 ap »

Tässäkin tapauksessa siis tyyli ennen toimivuutta.
Ärsyttää nuo lyhyet etulokasuojat, kun esim. mökille mennessä on väh. 15km hiekkatietä ja sateella kura lentää...

Ärsyttää myös se, että etulokasuojan ja renkaan välissä on sätkäpaperin verran tilaa. Jos tiellä on vähänkin hiekkaa / pieniä kiviä tai ajaa hiekkatiellä, niin hirmuinen jauhaminen kuuluu edestä. Rengas kuljettaa kivet lokasuojan väliin ja siellä sitten rapisee ja rutisee ja pitää äärimmäisen ärsyttävää ääntä.
Tämäkin vielä! ! !

TunturiTT

« Vastaus #9 : Toukokuu 26, 2010, 08:13:06 ap »
Mulla on nyt tuolla lokarilla samaa rahinamielialaa havaittavissa. Tosin tässä tapauksessa ei ollut muuta mahdollisuutta, ilman lokasuojan keskiosan leikkaamista ei olisi mahtunut tuon minun 15 milliä vahvan keulajäykkärin ja renkaan väliin yhtään paremmin..
Hyvä pyörä, parempi mieli.

motoesa

• Vieras
« Vastaus #10 : Toukokuu 31, 2010, 19:55:24 ip »
Se on sitten haettu, jatkopala on Storrmilta ja Hornet 600 ja mallimerkintä PYR-05160. Sopii kun nenä päähän. Ei kun kuratielle testaamaan. Kiitos neuvoista. ::)