Pari muisteloa jotka toivottavasti eivät pilaa kenenkään haaveiluja

- jarrut hyvät
- Bitubon ohjausiskari kelvoton,öljyt ei pysy sisällä millään opeilla
- keulaiskarit liian jäykät, ei saa säätöjä pelialueelle normaalikeinoin
- noilla kilometreillä, 47 tkm venttiilinohjurit & venttiilit todennäköisesti täysin vaihtovalmiit
- yli 180 cm kuski ei näe varoitusvaloja koska pleksin yläreuna peittää ne
- penkki on urheilullisen kova
- takaiskari on urheilullisen kova
- Termignonin putkisto erittäin jees !
- Termignonit ravistaa takahäkistä kiinnityskorvakkeet irtipoikki (voi hitsata kuntoon)
- voideltava avokardaani !!! Jos on päästetty ruostumaan niin tulee kalliiksi
- perä vaatii huohotusputken lisäämisen, muuten tulee öljyt kovassa ajossa ulos
- ECUn säätely on haastavaa
- kone taattua perusGuzzia maustettuna Carrillon tosi näteillä kiertokangilla
- vaihteisto jämäkkä 5-vaihteinen (tarkista sen 5-vaihteen rattaiden ääntelyt)
- kevyt vauhtipyörä ja kytkin jo originaalina
- muista laittaa öljynputsarille varmistus että pysyy kiinni
Ulkonäkö viimeisen päälle hieno. Perä tosin suoraan takaa katsottuna aika leveä "too much pizza" -tyyppinen.
Rajoitettu valmistusmäärä taannee jonkinlaisen keräilyarvon hamaan ikuisuuteen saakka.
Terv. JuhaV