Kirjoittaja Aihe: Perheenlisäys  (Luettu 8951 kertaa)

gotler

Vs: Perheenlisäys
« Vastaus #15 : Maaliskuu 13, 2010, 09:36:23 ap »
Hieno pyörä, onnea! Olin itsekin (melko) vakavasti ostamassa Harrikkaa, Road Kingiä testailin ja onhan kiva pyörä ajaa ja mielestäni yksi kauneimmista moottoripyöristä ikinä. Mutta hinnat oli maksukyvylleni liian kalliita ja laitoin muutaman Trumppavuoden jälkeen Grison ja olen taas kahden mopon (ainakin 4.kerta) loukussa. Oli pakko saada Guzzi uudestaan :o. Tuossa hyvä pyörä sopivasti jollekin:

http://www.nettimoto.com/triumph/sprint/864159

ja viikko pari niin ajelut alkaa, ainakin sunnuntai sellaisina!

Jouko S

« Vastaus #16 : Maaliskuu 14, 2010, 08:26:31 ap »
                                                                                                                                                                                               Oli pakko saada Guzzi uudestaan :o.
Taitaa olla reilu kaksi vuotta aikaa, kun "gotler" siellä sinun työpaikan kattoremontin yhteydessä satuttiin näistä mopohommista juttelemaan. Tuosta harrikasta tiedä..mutta jotenkin jäi mieleen, että tuo kaveri se varmasti palaa Guzziin jossain vaiheessa. Tervetuloa takaisin tähän järjettömään sakkiin, ja onnea Grison johdosta!

Jouko

gotler

« Vastaus #17 : Maaliskuu 14, 2010, 09:38:20 ap »
Kyllä arvasit "Jouko S" ihan oikein, samasta miehestä on kysymys ;D. Grisosta en (vielä) ole muuta moitittavaa löytänyt kuin pienehkö tankki verrattuna viimeisiin pyöriini ja hienoinen ohjaustangon värinä johonka varmaan lääke löytyy painavammista kahvapainoista. 

Breeze

« Vastaus #18 : Toukokuu 10, 2010, 20:17:17 ip »
Minullekin tuli sunnuntaina perheenlisäystä. Veinasin ensin sanoa, että meille, mutta kun vaimo päättää mikä on"meille" hyväksi, niin pitää vaan sanoa, että minulle. Vaimon mielestä se ei ollut ollenkaan hyvä idea.
Ducati 600 SS -95. Olen haaveillut tuommoisesta pikkusportista ja nyt sattui kohdalle, niin eihän sitä voinut olla ostamatta.

[ylläpito on poistanut liitteen]
Tämäkin vielä! ! !

themetus

• Vieras
« Vastaus #19 : Toukokuu 10, 2010, 20:47:23 ip »
Onnea! Komia peli.

Ikkala

• Seinäjoki / Alavus
« Vastaus #20 : Toukokuu 10, 2010, 21:53:58 ip »
Tässä tää meitin perheen kuopus. Kevätajelun seurausta.

Hieno ducati, joku tuommonen olis kiva omassakin tallissa.

[ylläpito on poistanut liitteen]
HD FLSTC -09, BMW R1200RT-14, Honda CB1000R-12 , pannonia T1 250 -62, Kawasaki KMX 125

Marko

« Vastaus #21 : Heinäkuu 23, 2010, 20:18:06 ip »
Ainiin, bongasinkohan minä teidän Sportin ja amerikanraudan viimeviikon tiistaina (13.7.) tossa suunnilleen Ylöjärvellä, Elovainion kohdalla, uudella ohitustiellä? Olin tulossa tukaati-sepelimyllyllä Jurvasta. Kello oli varmaan jotain kahdeksan huitteilla.

Ikkala

• Seinäjoki / Alavus
« Vastaus #22 : Heinäkuu 23, 2010, 22:09:22 ip »
Ainiin, bongasinkohan minä teidän Sportin ja amerikanraudan viimeviikon tiistaina (13.7.) tossa suunnilleen Ylöjärvellä, Elovainion kohdalla, uudella ohitustiellä? Olin tulossa tukaati-sepelimyllyllä Jurvasta. Kello oli varmaan jotain kahdeksan huitteilla.

Kyllä me siinä varmaan on vastaan tultu. Käytiin kattomassa onko Sääksmäen siltakaffilassa kutseja.
Pitäis kanssa käydä jurvassa joskus kallistelemassa, koska menet/menette seuraavan kerran?
HD FLSTC -09, BMW R1200RT-14, Honda CB1000R-12 , pannonia T1 250 -62, Kawasaki KMX 125

Marko

« Vastaus #23 : Heinäkuu 24, 2010, 11:45:44 ap »
Jurvassa käynnistä ei tietoa, Ducati-kerho on tiistaina (27.7.) Alastarossa, 16-20. En vielä tiedä olenko menossa, työt haittaa. Oen käynyt vierailemassa D-kerhon rata-ajoissa ja kyllä siellä on otettu italialaisveljet vastaan. Jurva on kyllä mukava rata, täytyy katsella kalenteria, jos siellä joskus olis vaikka viikonloppuna vapaata.

Marko

« Vastaus #24 : Elokuu 10, 2010, 18:40:52 ip »
Pitäis kanssa käydä jurvassa joskus kallistelemassa, koska menet/menette seuraavan kerran?

Nyt kun katsoo, niin elokuun 25. päivä (keskiviikko) on Jurvassa vapaata klo 11-18 (tietysti tuo voi muuttua varatuksi myöhemmin). Jos kelit olis kohdallaan, niin tossa vois olla yksi potentiaalinen hetki ajella radalla. Olen tuolloin lomalla.

galifornia

verta pakkiin
« Vastaus #25 : Elokuu 10, 2010, 18:54:42 ip »
meinas unohtua, tuli annettua verta 5.8 oli kolmas kerta tähän  kamppanjaan.