Joo-o.
Kahdenlaista koulukuntaa näköjään. Aiempaa pyörääni olen kyllä säilyttänyt talvella kylmässä, viime talvi meni avonaisessa autokatoksessa vielä akku kiinni ja keväällä lähti käyntiin - siinä tosin ei ollut cromi-osia, joten niiden kohtalo hieman huolta aiheuttaa. Keväällä pyörää ostaessa kävin joitakin Caleja katsomassa, niin yhdessä oli ruoste-täpliä, joten siinä mielessä vähän epäilen liiteri-säilytystä. Käyntiinlähtemisestä en huolta kanna lainkaan, onhan kyseessä varmatoiminen Italiatar.

Piikkiön säilytyksestä/ huollosta olen lukenut ja se olisi ihan varteenotettava vaihtoehto, jos vaan olisi joitakin satoja kilsoja lähempänä. Täällä päin ei ole silmään sattunut, kuin joitakin pikkuilmoituksia sanomalehdessä säilytyksestä (eli tuurilla jossain maalaamon nurkassa säilytys ja keväällä kun menen hakemaan pyörää, on halli palanut ja firma hävinnyt

).
Mutta, pitää katsella ja tuumia! Tuo oli rohkaisevaa, että joku muukin on säilönyt kylmässä.