hep
Hienoa kun on samanlaisia SP III pyöriä muillakin... ja heti alkuun pari kysymystä..
Onko tankissasi Moto-Guzzi logoja ... ja mikä sytysjärjestelmä

Lafranconit on tulossa Saksasta ja Italiastakin olisi saanut ensi kuussa.. tosin 40 € kalliimmat.
Dinsen kanssa pärjää kun on saanut kirjauduttua asiakkaaksi ja vahvistuksen jälkeen voi maksaa verkkopankissa.
Rahti on 40 - 50 euroa yli 5 kiloisille möhkäleille... ettei mitään raskasta ja halpaa kannata tilata.
Mutta 400 ekulla on kyllä kotoa siliteltävänä....toivottavasti . Taitaa sopia myös minun Cali 1100 i :n
ps.
Pyörä oli vaan lähinnä likainen ja teippinen. Suurin osa ajasta olen tapellut johtojen ja liitosten kanssa. Kaikki liitokset on voideltu ja huonot johdot vaihdettu. Apulaitteet on puhdistettu ja jarrut käyty läpi ( nesteet tyhjätty ja uusittu etc. ). Katteen erikoisia kiinnitysruuveja ja vaikeimmin saatavia osia tulee Dinseltä.
Venttiilit vain säädin... eli moottoria en irrottanut, koska en katsonut nyt saavuttavani mitään konreettista.
Kaikki pelaa ( paitsi kierroskukumittari näyttää tuplat ) ja pakkaslenkin akussa hieman "kakoi" ( olikohan vettä )ja laturivalo palaa edeleen tyhjäkäynnillä..
Olen erittäin tyytyväinen pyörän suojaavuuteen , ketteryyteen ( oli yllätys ) ja liikkuukin ihan hyvin. Kaasarien luotettavuudesta en tiedä ??
Ja tuunauksen tavoite...heh..heh
[ylläpito on poistanut liitteen]