Kirjoittaja Aihe: Käännöskone It => Su  (Luettu 3584 kertaa)

TimoEv

  • Viestejä: 2 173
  • Porukassa mukana - pyynnöistä huolimatta!
Käännöskone It => Su
« : Syyskuu 25, 2009, 14:16:52 ip »
>> Uusi Moto Guzzi Stelvio 1200 4V NTX merkitsee kohtaamispaikka Italian intohimo moottoripyöriin ymmärretään ainutlaatuisesta tyylistä, omaperäisyys ja mekaaniset ajonautinnon ja vaativat seikkailu, tai vastustamaton vetovoima syrjäisillä ja vaikeakulkuisilla paikoissa. "NTX" ei ole uusi nimi historiassa Moto Guzzi. Jo vuonna 1986, että keski-iässä on Afrikkalainen maratonin kuten Pariisi-Dakar-ralli Pharaohs, koti Mandello del Lario sanoi hänelle nimikirjaimet tunnistaa tämän Moto Guzzi suuria matkustaja-malleja, jotka valtasi merkittävästi se tuottaa yli vuosikymmenen. Nykyään nämä kolme kirjainta palata version tunnistamiseen erikoistuneempia ja seikkailunhaluinen Stelvio 1200 4V NTX, pyörä joka merkitsi paluuta Moto Guzzi alalla Maxi enduro. Tästä ajanmukaiset ja teknisesti kehittyneet perusta on muotoutunut uusi käsite liikkeen no-go, voimakas ja lihaksikas, vahva ja pysäyttää. Kuva syntyy vahva "Shell", joka ympäröi muodot Moto Guzzi Stelvio 1200 4V NTX, johon paracoppa, Paramoottori, turvallisuus sylinterit, ja olennainen vartijoita suojelemaan kuljettaja ja hänen hevosen Snares jokaisella reitillä. Vaikuttava kuin tehokas, luotettava, pakattu alumiini-ja halogeeni valot Lisävarusteet ja tarvikkeet valmiiksi ylenmääräinen esittelee uuden NTX, kasvaa runsaasti lisävarusteita pyynnöstä, kuten GPS-navigointi, lämmitettävät käsikahvat ja Jännitystä, pakkaus takaistuimen kyhmyinen renkaat mittaus 150/70 R17 kiinnitetty ympyrä 4,25 tuumaa sarjassa.
Kerran satula, todellisuus ylittää mielikuvituksen ansiosta anteliaisuutta voimista Quattrovalvole että kehitys jälkimmäinen ilmaisee suurin vääntömomentti on 113 Nm toimitettu vain 5800 rpm vastaan 108 Nm / 6400 rpm min edellisen version.
Tuloksena on saatu aikaan uusi nokka-akselin profiili ja muutokset Air laatikko, joka on tehnyt vastaus voimista Quattrovalvole "valmiimpia pienillä ja keski nopeus säilyy muuttumattomana arvo maksimiteho. Saattaa puitteet teknisen osaamisen lisäksi edistää läsnäolo ABS-jarrut, laajennettu, kuten uuden tarjonnan käyrä myös Stelvio 1200 4V. NTX versio hänen nuorempi siskonsa kanssa samaa sisältöä modernin designin ja innovaation, joka heijastuu sekä laadun pyöräilyn tilat alalla on yksityiskohtia, kuten tuulilasi ja istuin tai loistava avaamisesta kamat lennettävä ohjaustankoon, jotka osoittavat kiinnitetty huomiota ergonomiaan sekä kuljettajan ja matkustajan.  <<

Että oikein "Paramoottori..." "...kamat lennettävä ohjaustankoon". Pitäiskös lopettaa Stelviosta uneksiminen? oikein alumiinivalot...

Huomenna Piikkiöön!

themetus

  • Vieras
Vs: Käännöskone It => Su
« Vastaus #1 : Syyskuu 25, 2009, 15:07:59 ip »
Kyllä sun täytyy nyt ostaa se Stevio huomenna, kun kääntelet ihan vaan ajan kuluksi tuote materiaalia ;) Taitaa hiukka poltella?

capriccioso

  • Viestejä: 196
Vs: Käännöskone It => Su
« Vastaus #2 : Syyskuu 25, 2009, 15:10:14 ip »
juu, vielä ehtii, eikun kimppa-ajolla Piikkiöön ja NTX:llä takaisin kotia.  ;D

I.H.

  • Viestejä: 1 264
Vs: Käännöskone It => Su
« Vastaus #3 : Syyskuu 25, 2009, 15:18:32 ip »
Tuollako on se kohtaamispaikka    ???

[ylläpito on poistanut liitteen]
Titaniumin kuski

Reima

  • Vieras
Vs: Käännöskone It => Su
« Vastaus #4 : Syyskuu 28, 2009, 21:40:41 ip »
Timo - älä endurokuumeessasi unohda tätä käännöstä... ;D

Mitä on tehty syö mailia, näet sen nyt. Suojus, esimerkiksi, että seuraavat riviä pyörä kuin luonnollinen jatke. Mutta kaiken Norge 1200 GT on bannerin koko suojan. Suojus on kiinteä ja sisältää vaatimattomuutta etu-ja taka roiskeläppien läpi kuin säällä. Kutsumus ja matkustaa ilman rajoituksia Ilmastonmuutos vahvisti lämmitetty käsiksi mahdollisuus valita kolmesta eri lämpötiloissa. Tuulilasi sekä käännetään pois turbulenssi kehosta ohjaaja käsisäätöinen, mukauttaa erilaisiin ajo-olosuhteisiin. Voimakas etu huomioon ottaen neljä valonheittimet polielissoidali   ??? ??? tarjoaa erinomaisen näkyvyyden jopa huonosti valaistuilla kaduilla, ja lisää karismaa on pyörä, jossa aggressiivinen kissan ilme ja muotoilu ei jälleen kerran korostaa yhdistelmän muodossa ja toiminta. Omistettu kantokoreihin, kehon väri ja lukita yhtenäiset ei vaikuta koko mitat pyörä. 12-voltin pistorasia voi ladata puhelimen, tai käyttämällä muita vastaavia laitteita. Pieniä yksityiskohtia, jotka kertovat huolellisesti suunniteltu myös vivahteita, ja muuttaa jopa kaikkein banaali siirtojen on turvallista ja mukavaa matkaa, myös hyväksyminen ABS. Aitona Gran Turismo.



Jukka Laine

  • Administrator
  • ***
  • Viestejä: 1 053
  • Kotirintamamotoristi
Vs: Käännöskone It => Su
« Vastaus #5 : Syyskuu 29, 2009, 07:41:49 ap »
"...että seuraavat riviä pyörä kuin luonnollinen jatke."

Eikös tuo jo sano kaiken pyörästä ja sen luonteesta.

Mie sekuvvain...
Jukka Tuusulasta, Sport 1200.
Verestä Hyviä Muistoja!
Veriryhmä Gruppo MOTO GUZZI.

capriccioso

  • Viestejä: 196
Vs: Käännöskone It => Su
« Vastaus #6 : Syyskuu 29, 2009, 15:26:30 ip »
Lainaus
alonheittimet polielissoidali  ??? ???
Öööh... ellipsoidinavat? siis tuota... enpä osaa oikeasti kieltä, mutta kait tuo sitte noiden lamppujen soikeaa muotoa ja rakennetta vaan kuvaa, ei onneksi kovin olennainen sana fiilistelyn kannalta.  :)