>> Uusi Moto Guzzi Stelvio 1200 4V NTX merkitsee kohtaamispaikka Italian intohimo moottoripyöriin ymmärretään ainutlaatuisesta tyylistä, omaperäisyys ja mekaaniset ajonautinnon ja vaativat seikkailu, tai vastustamaton vetovoima syrjäisillä ja vaikeakulkuisilla paikoissa. "NTX" ei ole uusi nimi historiassa Moto Guzzi. Jo vuonna 1986, että keski-iässä on Afrikkalainen maratonin kuten Pariisi-Dakar-ralli Pharaohs, koti Mandello del Lario sanoi hänelle nimikirjaimet tunnistaa tämän Moto Guzzi suuria matkustaja-malleja, jotka valtasi merkittävästi se tuottaa yli vuosikymmenen. Nykyään nämä kolme kirjainta palata version tunnistamiseen erikoistuneempia ja seikkailunhaluinen Stelvio 1200 4V NTX, pyörä joka merkitsi paluuta Moto Guzzi alalla Maxi enduro. Tästä ajanmukaiset ja teknisesti kehittyneet perusta on muotoutunut uusi käsite liikkeen no-go, voimakas ja lihaksikas, vahva ja pysäyttää. Kuva syntyy vahva "Shell", joka ympäröi muodot Moto Guzzi Stelvio 1200 4V NTX, johon paracoppa, Paramoottori, turvallisuus sylinterit, ja olennainen vartijoita suojelemaan kuljettaja ja hänen hevosen Snares jokaisella reitillä. Vaikuttava kuin tehokas, luotettava, pakattu alumiini-ja halogeeni valot Lisävarusteet ja tarvikkeet valmiiksi ylenmääräinen esittelee uuden NTX, kasvaa runsaasti lisävarusteita pyynnöstä, kuten GPS-navigointi, lämmitettävät käsikahvat ja Jännitystä, pakkaus takaistuimen kyhmyinen renkaat mittaus 150/70 R17 kiinnitetty ympyrä 4,25 tuumaa sarjassa.
Kerran satula, todellisuus ylittää mielikuvituksen ansiosta anteliaisuutta voimista Quattrovalvole että kehitys jälkimmäinen ilmaisee suurin vääntömomentti on 113 Nm toimitettu vain 5800 rpm vastaan 108 Nm / 6400 rpm min edellisen version.
Tuloksena on saatu aikaan uusi nokka-akselin profiili ja muutokset Air laatikko, joka on tehnyt vastaus voimista Quattrovalvole "valmiimpia pienillä ja keski nopeus säilyy muuttumattomana arvo maksimiteho. Saattaa puitteet teknisen osaamisen lisäksi edistää läsnäolo ABS-jarrut, laajennettu, kuten uuden tarjonnan käyrä myös Stelvio 1200 4V. NTX versio hänen nuorempi siskonsa kanssa samaa sisältöä modernin designin ja innovaation, joka heijastuu sekä laadun pyöräilyn tilat alalla on yksityiskohtia, kuten tuulilasi ja istuin tai loistava avaamisesta kamat lennettävä ohjaustankoon, jotka osoittavat kiinnitetty huomiota ergonomiaan sekä kuljettajan ja matkustajan. <<
Että oikein "Paramoottori..." "...kamat lennettävä ohjaustankoon". Pitäiskös lopettaa Stelviosta uneksiminen? oikein alumiinivalot...
Huomenna Piikkiöön!