sana on vapaa

.
Ajatuksiani:
Jos homma miellyttää, niin minun putiikki voi sponssata tämän saitin minimaaliset hostauskustannukset (luokkaa 130 taalaa per vuosi) Gruppolle -> ei senttiäkään kustannuksia Gruppolle tai sen jäsenille. Ei, en suunnittele rikastuvani tällä.
Jos Gruppolle hommataan oma dot-fi domain, jonka alle tämä saitti laitetaan (esim. se gruppofinlandia.fi tms), niin sen joutuu joku Ry:n puuhamies hommaamaan ja kustannukset tulee tietysti Gruppolle. Muussa tapauksessa voin hommata jonkun sopivahkon dot-com/net/xxx domainin, mutta silloin sen domainin omistusoikeus jää tietysti minulle (tai kioskilleni).
En tiedä yhtään minkä verran nykyisin tarvitaan moderointia tuolla tämän hetken keskustelufoorumilla... mutta luulen, että tarvitsisin muutaman vapaaehtoisen täysipäisen vapaaehtoismoderaattorin valvomaan juttuja silloin tällöin - oma aikani ei millään riitä moderointiin...
Kertokaa mitä muuta pitäisi huomioida... tai jotain. Tämä saitti on pystyssä 9. marraskuuta saakka, koekäyttölisenssi loppuu tuolloin.
/pexi