Oltiin sitte Hämeenlinnasta neljän Guzzin porukalla Guzzi-rallissa. Mukavaa oli perillä ja ilmakkin suosi. Molemmat Lipanonin Guzzit pelas hienosti samoin päivitetty Mille GT. Porukan uusin pyörä, 2004 Stone teki stopin kesken tulomatkan. Ensin siinä porukalla ihmeteltiin ja kateltiin mutta kun ei löytyny mitään selvää niin otettiin soitto Piikkiöön.No, sieltähän Makelta tuli neuvot ja opastukset. Otettiin tankki irti siinä tien poskessa ja tankin alla oleva pensapumpun lappa auki(tarvii 7mm kiintoavaimen ja kuinka mulla sattukin oleen semmonen työkaluissani) ja pumppu-suodatin-ym-systeemi käteen. Ei muuten tuu sieltä ulos ihan suoraan vaan täytyy käännellä ja väännellä ja yhessä asennossa se juur ja juur tulee ulos. No sieltähän oli se pumpun ja suodattimen välinen letku toisesta pääst irti. Onneks Kallen lipanonilaisen työkaluloorassa oli sopiva ruuvilla kiristettävä lemmari jolla saatiin letku kunnolla kiinni. Letkun toinen pää tuntu hyvältä joten ei muuta kun pumppusysteemi takasin tankkiin. Ei se juur helpommin menny sinne takasinkaan mutta meni kumminkin. Laipan ruuvit kiinni ja muut sälät paikolleen ja painallus starttinappulaan, Se peijakas hörähti käymään ja matka jatkui. Aika hyvin ton homman tien poskessakin tekee, mutta jos sattus tankki oleen täynnä niin kyllä vituttas valutella pensoja maahan koska väkisin sitä johonkin ois laitettava ettei tuu syliin sitä pumpun laippaa avatessa. Puolella tankilla onnistuu kun pitää tankkia peräpäänsä varassa pystyssä. Aikaa meni varmaan puolisentoista tuntia. Ja hiki valu. Ai niin, se nippuside siinä muka pitämässä sitä pumppua ja suodatita nipussa on kans aika lapsellinen, lähinnä näkönä kun Matti kirkossa.