Jaa mikä? No hinausauton tilaaminen vak.yhtiön päivystyksen kautta.
Cali pysähtyi Kehä III:lla parhaasta ajovauhdista. Ja kerralla!

Nopean tilannetarkistuksen jälkeen soitto Piikkiön Help-desk´iin ja sen jälkeen Guitsi W:lle toi oikean diagnoosin: Bensaletku pumpulta irti. :'(
Hinurin odotusaikaa tappoi mm. paikalle pysähtynyt Cali II 1986.
Lopulta hinuri vei pyörän tallille, jossa tietenkin oli kaikki muut tallilaiset paikalla ( kerrankin )...Sitä salamavalojen määrää...
Tankki irti ja pumpputsydeemin ruuvit irti. Varsinaisen pumppujutun saaminen pois tankista on sitten ihan oma juttunsa. Kukahan italialainen inssinööri senkin on käsistään päästänyt?
Letkun kiinnitys takaisin oli Kalervon pala ja sen jälkeen kaikki osat takaisin käänteisessä purkujärjestyksessä meni hetkessä. Korjausaika oli n. tunti, hinurin odotus rapiat kaksi tuntia.
Koekäynnistys ja - Timantti taas tulilla!