Kirjoittaja Aihe: Heittelevä latausjännite  (Luettu 3255 kertaa)

Janne K

Heittelevä latausjännite
« : Elokuu 04, 2009, 14:49:57 ip »
Guzzi ei todellakaan tykkää seisomisesta. Lemppari on levännyt tallissa kuukauden ja nyt kun käytiin ajelemassa, niin johan oli taas ilmaantunut uusi ominaisuus. Latausjännite tuntuu seilaavan jatkuvasti. Välillä viisari väpättää koko vihreän alueen laidasta laitaan, välillä hieman varovaisemmin. Onko muilla ollut samaa ominaisuutta? Mistähän kannattaisi etsiä sylttytehdasta? En vielä edes mitannut, toistuuko sama ilmiö yleismittarilla vai onko tuo latausjännitemittarin ominaisuus.

TunturiTT

Vs: Heittelevä latausjännite
« Vastaus #1 : Elokuu 05, 2009, 10:56:39 ap »
Olen asentanut omaani tarvikemittarin. Sen viisarin liikehdintä on hieman vakaampi, kuin alkuperäisen.
Tosin tässä eräskin kerta ihmettelin viisarin vipatusta. Pohdin jo, että lataussäädinkö se sieltä on rikkoutumassa. Seuraavalla taukopaikalla Nainen sitten kertoi minun ajaneen pitkiäkin matkoja vilkku päällä  :D
Hyvä pyörä, parempi mieli.

Ykä

« Vastaus #2 : Elokuu 05, 2009, 21:29:09 ip »
Joo, gutsissa on tosiaan vilkun merkkivalolle backup-toiminto jännitemitarissa :D
Omani aion korvata lambdamittarilla tulevaisuudessa.

Janne K

« Vastaus #3 : Elokuu 06, 2009, 15:49:44 ip »
Heitelköön sitten. Tänään huomasin sellaisen featuren, että alkuun ei heittele, mutta alkaa ilmeisesti kun akku on taas latautunut täyteen.

JuhaV

• Vieras
« Vastaus #4 : Elokuu 06, 2009, 16:06:52 ip »
Jos sun laturissa on hiilet, niin kattoppa että niissä on pituutta ja että ne liikkuu herkästi ja ovat siten hyvässä kontaktissa sinne kollektorin liukupinnoille. Ja ettei ne liukupinnat ole kovin rokonarpiset.

- JuhaV

Janne K

« Vastaus #5 : Elokuu 06, 2009, 20:57:55 ip »
Kiitos, Juha. Pitänee huomenna aamulla ottaa koppa irti laturista ja kurkata mitä se on tällä kertaa syönyt. Pituutta hiilissä pitäisi piisata. Tai ainakaan edellisestä ihmettelystä ei ole kuin alle 20Mm ja silloin olivat reilun mittaiset.

P.S. Kyllä mä Jaapanin vehkeet ymmärrän, mutta rivinelonen on jo kummallinen kokeilu.

JuhaV

• Vieras
« Vastaus #6 : Elokuu 06, 2009, 21:11:28 ip »
P.S. Kyllä mä Jaapanin vehkeet ymmärrän, mutta rivinelonen on jo kummallinen kokeilu.

184 hp ja yli 150 Nm vääntöä, se luo omanlaistaan tunnelmaa vaikka ääni onkin pelkkää tuhinaa ;)

- JuhaV