Kirjoittaja Aihe: V 1000 G5  (Luettu 2739 kertaa)

pamppu

  • Viestejä: 10
V 1000 G5
« : Kesäkuu 12, 2009, 00:54:53 ap »
Tänään tuli sitten melkein kuuden vuoden tauon jälkeen ajeltua pikkasen otsikon mallisella vehkeellä; ja kyllä oli mukavaa. Melkein yhtä hauskaa oli pari viikkoa sitten kun tallilla laitoin rempan jälkeen bensaa tankkiin, hanat auki ja pyöräytin konetta muutaman kierroksen ilman tulppia. Sitten tulpat paikalleen ja epäuskoisten kerhokaverieiden piiri ympärillä tiivistyi. Olivat valmiina avamaan pilkkaläpensä, jos startti ei tuottaisi toivottua tulosta. Ryyppy päälle ja kevyt hipaisu starttinappulasta: Jymyä ja pöhinää. Epäuskoiset kerhoveljet puristelivat nyrkkejään ja pallejaan; poistuivat sanomatta mitään. Tuli pilattua heidän iltansa kun eivät päässeet sanomaan, että eihän se voi toimia! Toimii ja hyvin!
Kiitos MotoMatille, joka sääti sytkyn kohdalleen silloin vuosia sitten.
Ehkä nähdään jos kylille ehdin ajelemaan.
Hyvää KESÄÄ!

I.H.

  • Viestejä: 1 264
Vs: V 1000 G5
« Vastaus #1 : Kesäkuu 12, 2009, 09:11:25 ap »
Tämä on juuri sitä mitä guzzismi parhaimmillaan on !!    ;D
Titaniumin kuski

Ekku

  • Viestejä: 895
Vs: V 1000 G5
« Vastaus #2 : Kesäkuu 12, 2009, 14:40:58 ip »
Kyllä se käynnistyminen on yleensä Guzzin vahva puoli.

Kunhan vaan on virtaa tarpeeksi pyörittää starttia ja kipinä ja bensaa tulee, niin jo vain käy jo yleensä toisella kampiakselin kierroksella.

TunturiTT

  • Viestejä: 11 408
Vs: V 1000 G5
« Vastaus #3 : Kesäkuu 12, 2009, 14:56:58 ip »
Neljännen tai viidennen kierroksen kohdalla nousee otsalle kylmä hiki ja sielun valtaa epätoivo; "Ei tämä lähdekään.."

Been there, done that.  :D
Hyvä pyörä, parempi mieli.

sulka

  • Viestejä: 6
Vs: V 1000 G5
« Vastaus #4 : Kesäkuu 13, 2009, 23:22:01 ip »
Minulla on hieman laiska akku ja usein joutuu muutaman kerran napauttamaan starttinappia, mutta kun se puristuksen yli menee, niin aina jysähtää 90 tkm ajettu 1000-V  käyntiin. Megafonien kautta tuleva jytinä ei jätä epäselväksi, että käykö vai ei.